Gå til innhold

Dasspapir


Anbefalte innlegg

Tørke t|ssen sin er smart.

 

Splashback prevention er IKKE nytt, det er eldgammelt nytt, Kristopher Schau hadde om det på XLTV en gang. Jeg er en ihuga bruker av det. I tillegg legger jeg litt papir på selve doskåla. Grunn 1: det er kaldt der, Grunn 2: er man "ute" et sted, så slipper man ekle bakterier :D

 

BTW: jeg foretrekker litt ruglete papir jeg. Den som heter Spar eller Økonomi eller.no sånt. Skal røske litt :thumbup:

 

edit: papir preferanse og editere en Leif eller to

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tørle t|ssen sin er smart.

 

Jeg er en ihuga bruker av det. I tillegg legger ejg litt papir på selve doskåla. Grunn 1: det er kaldt der, Grunn 2: er man "ute" et sted, så slipper man ekle bakterier :D

det ekke kalt på dasslokket hvis du bruker det mer og har litt varme på do

Lenke til kommentar
det ekke kalt på dasslokket hvis du bruker det mer og har litt varme på do

jeg bruker da doen titt og ofte, men ingen grunn til å fyre der mer enn nødvendig, strøm er dyrt!.

 

Jeg er forøvrig en "doleser". Jeg sitter gjerne MINIMUM ti minutter på dass hver gang, for å kose meg med bok og "jobben" =)

Lenke til kommentar
Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken.

 

Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går!

kanskje det, men gjett hvorfor folk fant opp g-streng for gutter da? :p

og dessuten hva vet du om det?

Det er et ordtak, genious! :p

Ikke kom her å lek deilig!! :p

Lenke til kommentar
det ekke kalt på dasslokket hvis du bruker det mer og har litt varme på do

jeg bruker da doen titt og ofte, men ingen grunn til å fyre der mer enn nødvendig, strøm er dyrt!.

 

Jeg er forøvrig en "doleser". Jeg sitter gjerne MINIMUM ti minutter på dass hver gang, for å kose meg med bok og "jobben" =)

jeg sitter ofte legne på do, og jeg har det ikke spes varmt der inne, men min sittering er alltid varm og god

Lenke til kommentar
Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. :p

Jeg er ikke den eneste nei :p

 

Men det er jo genialt da, liker ikke å måtte tørke hele ræva etter at jeg er ferdi!

Lenke til kommentar

japanese%20toilet.jpg

 

Som dere ser, så har jeg anti-splashback og div. andre ting på controllpanelet mitt. Kan til og med styre winamp derfra! Etter jeg er ferdig med all "blobb-blobbinga", så venter et lite skyll, og til slutt, en reel varmluft-storm. Etter dette blir stumpen ren og pen!

 

EDIT: glemte å si at jeg har full fiberoptisk oppkobling mot nettet, så når jeg trykker på den rosa knappen på panelet, senkes en 42" plasmaskjer, 2 m forranmeg, så er det bare å sufe. Kan også spille CS og div. andre spill.. (Går best med aimbot ol.) Rosa flyffy trekk vil komme senere, da jeg prioriterte inett tilgang forran behag.

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...