Gå til innhold

Dasspapir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. :p

Jeg gjorde det ikke før :p

Men etter jeg leste litt om det på forumet så fant jeg ut at det kanskje kunne være litt greit :green:

Lenke til kommentar

tror de fleste prøver å unngå splashback på en eller annen måte, de 3 mest populære er vel:

1: legge litt papir i do før du driter

2: drite, så prøve å reise deg opp før splashback kommer

3: invistert i en utedo(bør også kombineres med nr2, splashback er ikke noe man vil ha med en utedo, det skjer skjeldent da...)

Lenke til kommentar

Men dette temaet er "litt" tabu-belagt...

Edit:

2: drite, så prøve å reise deg opp før splashback kommer

Haha, ser det for meg. Må være rask, iogmed at jeg ikke klarer å sanse akkurat når "Bin Laden forlater hula.."

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Du har jo også de idiotene som finner ut at det er fint å drite opp etter kanten for å unngå splashback. Men det må være forebeholdt mannfolk :p Har aldri opplevd at en jente har driti opp etter doskålen. I såfall har hun vett nok til å fjerne det med en dokost

Lenke til kommentar
Du har jo også de idiotene som finner ut at det er fint å drite opp etter kanten for å unngå splashback. Men det må være forebeholdt mannfolk :p Har aldri opplevd at en jente har driti opp etter doskålen. I såfall har hun vett nok til å fjerne det med en dokost

det finnes sikkert kvinner som driter langt opp over dassen bare for å slippe spruten da

Lenke til kommentar
jeg liker ikke sånn papir som alltid setter seg fast på p*kken min da jeg tørke den. hate att det renner nedover silkeboxern så jeg tørke godt

tørker du den?

jeg liker best den typen som er myk og får med seg alt på 1 tørk

Lenke til kommentar
Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken.

Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går!

kanskje det, men gjett hvorfor folk fant opp g-streng for gutter da? :p

og dessuten hva vet du om det?

Endret av Lufen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...