Joe DiMaggio Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hvilken type dasspapir fåretrekker dere? Endret 19. mai 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lambi! Og dopapiret skal være vendt ut fra veggen... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. nei Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm, hvorfor får jeg så jævla store "drylere", som moser de andre små saue skitene opp i rasshølet mitt? Feigt! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. Splashback? Dagens! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Når vi er innpå dette temaet. Er det noen andre som kaster dasspapir nedi dass, før man driter, for å unngå splashback? Kanskje jeg er unormal.. Jeg gjorde det ikke før Men etter jeg leste litt om det på forumet så fant jeg ut at det kanskje kunne være litt greit Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tror de fleste prøver å unngå splashback på en eller annen måte, de 3 mest populære er vel: 1: legge litt papir i do før du driter 2: drite, så prøve å reise deg opp før splashback kommer 3: invistert i en utedo(bør også kombineres med nr2, splashback er ikke noe man vil ha med en utedo, det skjer skjeldent da...) Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Men dette temaet er "litt" tabu-belagt... Edit: 2: drite, så prøve å reise deg opp før splashback kommer Haha, ser det for meg. Må være rask, iogmed at jeg ikke klarer å sanse akkurat når "Bin Laden forlater hula.." Endret 18. mai 2004 av dD. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du har jo også de idiotene som finner ut at det er fint å drite opp etter kanten for å unngå splashback. Men det må være forebeholdt mannfolk Har aldri opplevd at en jente har driti opp etter doskålen. I såfall har hun vett nok til å fjerne det med en dokost Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Men dette temaet er "litt" tabu-belagt... pøh ikke her på forumet her har dette vært diskutert opp og ned og til sia flere ganger Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du har jo også de idiotene som finner ut at det er fint å drite opp etter kanten for å unngå splashback. Men det må være forebeholdt mannfolk Har aldri opplevd at en jente har driti opp etter doskålen. I såfall har hun vett nok til å fjerne det med en dokost det finnes sikkert kvinner som driter langt opp over dassen bare for å slippe spruten da Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg liker ikke sånn papir som alltid setter seg fast på p*kken min da jeg tørke den. hate att det renner nedover silkeboxern så jeg tørke godt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 jeg liker ikke sånn papir som alltid setter seg fast på p*kken min da jeg tørke den. hate att det renner nedover silkeboxern så jeg tørke godt tørker du den? jeg liker best den typen som er myk og får med seg alt på 1 tørk Lenke til kommentar
Luv Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Fatter ikke hvorfor folk ikke bare legger litt papir oppi dassen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken. Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Synes det hørtes smart ut å tørke k*ken. Uansett hvor mye du rister og slår, den siste dråpen i buksa går! kanskje det, men gjett hvorfor folk fant opp g-streng for gutter da? og dessuten hva vet du om det? Endret 18. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg