Øystein.F. Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Transformers. Det er lett å bli nostalgisk av eit sånt ord. Eit barnerom fyllt med utslitne leikar, og timar framfor TV-apparatet. Samtidig er det vanskeleg å unngå den gnagande følelsen av at visse ting skal ein ikkje tukle med. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bra omtale. Grafikken fikk veldig mye skryt, men den fikk bare en 7'er. Det skjønner jeg ikke helt? Et spill der væreffektene var noe av det beste du hadde sett og ekspsjonene makeløse må da være verdt en 8'er? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Latterleg ragdoll-effekt, dårleg inntrykk av størrelse og litt kjedeleg design på visse baner. Need I say more? Desse postane er minst like viktige for heilheitsinntrykket av grafikken som det du ser på eit bilete:) Problemet er at alt ser så bra ut, men du trur ikkje på det. Då rekk det ikkje til ein åtter. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kan man ane at det har gått litt fort for seg under denne anmeldelsen? kjenner meg ikke igjen i det heletatt når det kommer til flygesekvensene. eneste plassen flyging er vanskelig er på sistebrettet grunnet at man heletiden må aksellerere for å svinge, men det er jo hele utfordringa der så man kan vel ikke forvente noe annet... og det med størrelsen vs. omgivelser vil du finne igjen i tegneseriene og tv-seriene så jeg tviler på at fans vil henge seg opp i akkurat det. det gjorde iaf ikke jeg. Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 En omtale skrevet på NYNORSK? Det skulle vært ulovlig!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Meget godt skrevet omtale.Dette spillet skal jeg ha til PS2,når jeg får litt mere penger til å kjøpe ny.Husker fra "barndommens" stund da og mine venner satt å så på Transformers*Mimrer litt* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 En omtale skrevet på NYNORSK? Det skulle vært ulovlig!! Synd for deg at du har dysleksi og ikke klarer å lese det Når jeg blir eldre skal jeg lære meg nynorsk ordentlig Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 En omtale skrevet på NYNORSK? Det skulle vært ulovlig!! Det skulle heller vært ulovlig å skrive sånne usaklige poster... Veldig godt skrevet omtale forøvrig, men er usikker på om det er verdt en investering for min del... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg hadde foretrukket noe basert på G1, ikke dette nye armada fjaset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg