Axentrix Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hadde for en uke eller to siden store problemer med at jeg ikke fikk skjermbidle med TO rambrikker. Måtte starte med EN rambrikke først. Skru av. Også starte med 2.. Da funka det.. Dette problemet løste seg selv, jeg aner ikke hvordan. Uansett: Nå er feilen det at skjermbilde PLUTSELIG blir svart, og lyden dør. (noe som tyder på at det kanskje ikke er skjermkortet?) Dette er ikke bare under krevende ting som farcry/splintercell men også helt plutselig under surfing. Dette er med Catalyst 4.5 foresten. Har akkurat lagt inn igjen 4.4 for å se om det hjelper (fikk nettop svart skjerm i 5 hundredeler, men nå kom faktisk skjermbilde TILBAKE uten reboot) Noen som har noen idè om hva som kan være galt? Jeg mistenker at det er hovedkortet eller rammen.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 eneste jeg kan anbefale er å teste med andre deler, gjerne en ny strømforskyning ettersom dette kan være roten på problemet som mange overser! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 prøver en annen PSU nå Har veldig fine spenningner denne her da: 12 V = 11,98 5 V = 5,01 3,3 = 3,31 Målt i aida.. SKal prøve litt splintercell og se hva som skjer der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå