Gå til innhold

Ang.Lefdals prisgaranti

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt til å benytte meg av Lefdals prisgaranti for å få meg en Creative Muvo NX 128MB,har hatt lyst på den lenge.Men da lurer jeg på hvordan jeg skal gå fra,ikke hvordan man regner ut men hva man skal si til de i butikken?Skal jeg printe ut et eksemplar på hvor billigste er?Da psdata.

Edit:Skal også prøve med Nokia 3200,regnet ut og fant ut at jeg kan få den for litt under 400kr.Nokia 3200 koster 995 m/netcom kontant hos shell og 2195kr u/abb. hos lefdal,kan jeg bruke lefdals prisgaranti på det?

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk at prisgarantien også gjelder mot nettbutikker.

Prisgarati på mobiler uten abb. gjelder nok bare dersom du finner andre mobiler uten abb. som er billigere.

Lefdal tar ikke noe forbehold om nettbutikker (og hvorfor skulle de det?):

Fra www.lefdal.com:

Kan du kjøpe et produkt av samme merke med tilsvarende spesifikasjoner rimeligere innen 30 dager etter at du har handlet hos oss, ta med deg kvittering og dokumentasjon på lavere pris.

Vi betaler deg tilbake hele prisforskjellen + 50% av prisdifferansen.

For produkter med abonnement må det være av samme type og med samme bindingstid.

Prisgarantien gjelder i hele Norge.

Prisgarantien gjelder ikke

B-varer.

EBGames i Oslo (Byporten), derimot, opererer med en morsom prisgaranti på spill. Den gjelder bare butikker i "nærområdet". Jeg spurte om Elkjøp Carl Berner var inkludert i dette nærområdet, men, nei, det var de ikke. Til tross for at de ligger fem minutter unna med T-banen. Mrsmt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...