MadMike Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Skal kjøpe meg en ny PC. Tenkte jeg skulle bestille alle deler via nettet, og har veldig lyst på en shuttle. En venn har akkurat gjort det samme, men viser seg at mange av delene ikke kan kjøres sammen og/eller ikke passer til shuttlen. HAr ikke satt meg inn i problemene hans. Men lurte bare på om noen her har erfaring med hva som går bra sammen, og hva som går bra til en shuttle. Skal være en PC i ypperste klasse og pris har ikke så mye å si. Og hvor er det best å bestille? Mvh Mikkel edit: skal også ha med skjer (lyst på flatskjerm) og mus+tastatur. Endret 18. mai 2004 av MadMike Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 vent 1 maaende. Kommer saa mye nytt naa. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 vent 1 maaende. Kommer saa mye nytt naa. enig vent 1 mnd's tid, vet der kjedelig å vente, men da sparer du nok noen kr og får et litt mere fremtidsrettet system!! Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=3385. kanskje et lydkort hvis du vil ha "bedre" lydkvalitet eks audigy2 evt gå ned til en amd643200 Endret 18. mai 2004 av Tom80 Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 kommer alltid mye nytt, gjør det ikke? Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 kommer alltid mye nytt, gjør det ikke? ja men akkurat naa kommer det ekstra mye... feks tenkt tilbake naar 9800 kom i steden for 9700, dette var en liten oppgradering naa snakker vi nesten trippel ytelse og helt nye grafikk brikker. mitt raad vent ei lita stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå