tomlundb Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei kan noen hjelpe meg. Når jeg åpner Moviemaker2 lukker den seg selv etter 2 sek. (gir først en feilmelding. men ikke hva) Dette skjer alltid - alltid. Har lagt inn winXP på nytt Lastet ned oppgradering på nytt osv Jeg blir gal. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 har du prøvd flere oppgraderinger for det kan vere feil i den ene! Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Yes Det er moviemaker 2. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Høres mistenkelig ut som et virus, men hva vet jeg. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har lest om flere som har slitt med MM2, inkludert meg selv. Jeg formaterte, fikk fjernet alle gamle codecs og slikt, og da ble det stabilt som bare det. Kan vel være verdt et forsøk? Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Er det en annen måte å kvitte seg med alle codecs? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan vel avinstallere om du har slike codecs pakkker... Foruten det vet jeg ikke. Hva med å kjøpe seg Studio 9? Kan varmt anbefales.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 ikke noe vits har det (og det er drit bra) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ehh? Hva snakker du om.... Tok ikke den helt jeg... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 and_mit: Han mente følgende, eller, jeg omskriver setningen hans helt: "Det er ikke noe vits. Jeg har det fra før av, og det er dritbra". ExtremeSnowboarder: Bruk det heller, da, om du har Studio 9, som du selv skrev. Det er mye enklere og bedre. Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Jammen herregud Det er jo meg det dreier seg om. Jeg har ikke det programmet. Her gjelder det å holde tunga rette i munnen. Her svares det på kommenterende innlegg som om det var problemet. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Da er det en fordel at du leser tråden av og til, og kan svare på spørsmål... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ikke noe vits har det (og det er drit bra) Altså. Hvorfor svarer du på et spørsmål som ikke er beregnet på deg? Var jo trådstarter som spurte om hvordan en kunne avinstallere codecsene - og dermed ble det foreslått til HAN om HAN ville kjøpe Studio 9. Hehe, jeg ble seriøst forvirret av den meldingen din. Men fant raskt ut at den egentlig ikke passet inn og var rart skrevet :] Jaja. Uansett, kanskje det har noe med HardWare å gjøre da? Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Ordnet. La inn WinXP på nytt. Det var dette med drivere. Alt som går galt har med drivere å gjøre! Eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå