PcSpider Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Noken som veit om et php script som kan gjere dette? Eit tilfeldig bilde i en signatur til eit forum. (Skal ikkje vere til dette forumet.) Endret 18. mai 2004 av PcSpider Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 http://home.wanadoo.nl/f.sturkenboom/progr...s/randompic.php tviler på at det er tillatt å sette inn php-skript i signaturer... Lenke til kommentar
PcSpider Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Den fila var veldig uoversiktlig... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 å la brukeren kjøre sine egne skript er sikekrhetsrisiko av gigantiske proporsjoner. det være seg både server- og client-side skript. Lenke til kommentar
PcSpider Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Poenget er at eg vil linke til eit bilde på mi side, som da er tilfeldig valgt frå ei samling av bilder. Som då dukker opp via img taggen. Sorry vist eg gjorde meg misforstått. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 lag da et phpscript som åpner et tilfeldig bilde og spytter ut den fila. aktuelt da å endre content-type til image/jpg f.eks, med header() funksjonen. ie: *) åpne en tilfeldig valgt bildefil *) endre header til riktig format *) skrive ut filinnholdet Lenke til kommentar
PcSpider Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Vel, eg er framleis ganske inkompetent når det gjelder php... kan noken demonstrere eit sånt script? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 IPB støtter ikke å hente bilder fra dynamiske url'er (.php o.l.). Du må nok bruke mod_rewrite for å "lure" IPB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå