da_pretender Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hei vet noen av dere hvordan er telebutikkens retur policy? jeg har kjøpet en N6230 fra dem og har tenkt å angre kjøpet pga dårlig battari :S tror dere at jeg kan retunere mobilen og få penger uten problemer? jeg kan godt kjøpe en annen mobil fra dem... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det nettbutikken eller fysiske butikken du har kjøpt den hos? Fysisk så nei, du kan ikke returnere Nettbutikk, ja du kan returnere, men da innenfor 14 adger osv Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Sidan Christian har svart på det meste kan eg vel legge til ein liten kommentar Men du kan jo spørre viss det er fysisk butikk. Men ting som vil vere viktige er: Tida sidan du kjøpte telefonen Måten du legg det fram på. Tilstanden til alt utstyret (er pakken forsatt komplett med plast og alt? Viss det er nettbutikk og det er over 14 dagar sidan kjøpet så trur eg ikkje du kjem så veldig langt. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Og butikken er i og for seg helt i sin fulle rett om de nekter deg å levere den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå