Suppelars2k Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 OT: Satrucci - Tøff avatar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 OT: Satrucci - Tøff avatar! Thanks. Har blitt frelst. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Om eg husker riktig så meiner eg at eg har den sangen liggandes... den første låta vi spelte...ikkje den siste... skal legge den også ut... link kommer.. Edit: trur eg nekter...vokalen på den sangen er rett og slett grusom på den sangen å synge lave toner og ikkje høyre deg sjøl synge funker generelt dårlig.. Endret 20. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ok....men ta no vokalen med ei klype salt då... spor 3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Greit det. Det er sikkert bedre enn å høyre meg uansett, så. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Har spilt endel år i et band på Gran Canaria, men har flytta tilbake til Norge nå og har ikke band for tiden. Spiller med de folka så fort jeg er der på ferie da... Har flere lydklipp, men har ikke fått de ut på nettet enda. Kommer nok etterhvert Vi spilte stort sett thrash-metal, mye Metallica, litt System of a Down og Iron Maiden. Litt andre ting også, men dette var det det gikk mest i. Gruppa bestod av: Gitarist 1 Gitarist 2 Vokalist Meg på trommer Fikk aldri tak i bassist, er mangel på folk på det området synes jeg. Spiller mye bass selv da, så enkelte låter tok vi opp først og jeg la på bass etterpå. @ Whiteshit: Fet musikk! Synes trommisen var litt "sloppy" enkelte steder, men generelt var det veldig bra! Lenke til kommentar
carnage Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg spiller gitar i Minhiriath, og det går som det suser:p ..eller ikke.. hehe, uansett.. så spiller vi og har det arti! Whiteshit: Spor 3, var drit bra! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) @ Whiteshit: Fet musikk! Synes trommisen var litt "sloppy" enkelte steder, men generelt var det veldig bra! Nei du seier ikkje det....og det e no ikkje berre trommisen som er sloppy.. Om en hører slutten på spor tre....avslutninga der....er det noken som tar taktarten der....? Den er ganske sjuk.... Edit: Om en teller veldig nøyaktig kan du telle: 8/8 7/8 6/8 5/8 4/8 3/8 2/8 1/8..... 1/8 dels slag mindre for kvar takt...vi måtte lage noke annleis.. Endret 21. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Spilte /spiller i band, vet ikke helt hvordan det går. Har bare dårlige opptak av (da)uferdige sanger, skal se om jeg kan legge dem ut senere. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 @ satrucci : var det forresten den siste sangen eg la ut som du hadde på hjernen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jepp. Hørde den først gjennom døra på lydprøven før på dagen, dørvakta nekta å sleppe oss inn sjøl om vi hadde deltakarbevis. Slapp så vidt inn i salen og fikk høyre når vi var ferdig å spele på kvelden. Merkelig opplegg... Men det temaet er stilig, det skal de ha! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Prøver for tiden med å lage en liten solo med min lille navnløse band. Min lille gitar samling Endret 22. mai 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Spiller bass i Regression Point. Er vel noe punk-hardcore-metal-greier, ikke helt sikker. Holdt på i et par år nå. Ligger forøvrig noen mp3'er på sida, så hør og døm selv Partiet etter ca 2 min var veldig stilig på låta "greed" Ellers litt enig i kritikken som doke hadde fått angåande vokalen....virker som han har ganske bra stemme, men avsindig skriking følte eg ikkje stemte imo... hørte også på trapped og land of the living...men det var greed som fenga mest syns eg.. virka ganske samspelt bandet...meget godt pluss Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei! Jeg spiller bass, keyboards og litt gitar, i prioritert rekkefølge i tillegg til trommer i korpset. Spiller derimot ikke i noe band... Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå