Gå til innhold

kor mange her speler i band?

Whiteshit

Anbefalte innlegg

@ satrucci : svarte du på spørsmålet mitt? har du hørt oss i førde?  :hmm:

Jepp, men det var vel i fjor.

Edit: Spelde du der i år? Trommisen i gamlebandet mitt gikk vidare til trondheim med ei gruppe som kallar seg "sogn".

Pussig...vi spelte ikkje på UKM i fjor.

er vel nærmare to år sida vi spelte på ukm i førde...var vel faktisk den gangen vi gikk vidare til landsfinalen (som ikkje fanst det året :nei: ) Var sikkert då du hørte oss då isåfall...

Var der desverre ikkje i år...

har du tips til ka som må forbedrast då? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller i noen band.

Det ene heter Ultra Violator som spiller trashbasert deathmetall og inneholder følgende :

Meg - Gitar, vokaler

Kis nr. 1 - gitar

Kis nr. 2 - bass, back. voc.

Kis nr. 3 - trommer

Det andre bandet mitt kalles Ask og spiller folkeaktig metall.

Oppsettet her er:

Meg - Vokaler, gitar og cello

kis nr. 1 - vokaler, gitar, bass

kis nr. 2 - trommer, fiolin

+ masse små prosjekter jeg driver med for meg selv.

Lenke til kommentar

har forsåvidt opptak, men det er laget live, med to iogforseg "brukbare" mikrofoner... som berre blei stilt midt i et rom.....teppe over trommesettet osv osv...

lyden er jo seff deretter....og seriøsiteten i alle sangane er ikkje alltid heilt på topp :blush:

men det ligger ikkje på nettet...har det dog på maskina..

Lenke til kommentar

har ingen plass å legge det ut...og orker ikkje å styre å stresse med heimeside..

skal vel ha en eller anna form for lagringsplass på nett med NGT (10 mb) ellerno, men har aldri verken skjønt eller satt meg inni det.. :blush::D

edit: viss ikkje noken vil hoste då...

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

ka gir du meg...trur eg fikk det til....

spor 1

spor 4

edit: det her er då to av sangane til bandet mitt spelt inn i et gammalt hus, med et par mikrofoner og et teppe over trommesettet... tilbakemeldinger er alltid fint.

spor 4 sangen er endå i heilt ferdiglaga..

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

nice! :D

likte track 4 godt, selv om at jeg fikk følelsen av at vokalisten var litt slask (I form av at det var lite vokal ;) )

selv spiller jeg i et band kallt Død og jævli masse spy...

vi starta bandet for å spille inn en plate med death metal parodier, men det ble det ikke noe av, men vi beholdt bandnavnet seff..

Nå spiller vi punk for det meste, eller det som måtte falle oss inn...

Bandet består av 1. gitar (solo og rytme), trommer, bass og vokal (rytmegitar /blekkfløyte innimellom).

Vokalisten vår er til tider bare helt rå, men bassisten vår derimot er fortsatt i læringsstadiet (men hva gjør det?)..

Personlig spiller jeg 1.gitar, og har spillt i snart 2 år.....

uansett, en liten moralsk preken til de som ikke tør å finne noen å spille sammen med: Det viktigste er ikke at man er så fordømt gode, men at man har det morro sammen!

Lenke til kommentar

Husker berre at når vi sto og pakka ut, så kom det ein gjeng i ein varebil.. (rød om eg ikkje hugsar feil :p ) Han eine hadde då ei skikkelig stilig jakke, DT jakke that is. :D

Ka du spelar forresten? Har ikkje fått det med meg. :blush:

Lenke til kommentar
Husker berre at når vi sto og pakka ut, så kom det ein gjeng i ein varebil.. (rød om eg ikkje hugsar feil :p ) Han eine hadde då ei skikkelig stilig jakke, DT jakke that is. :D

Ka du spelar forresten? Har ikkje fått det med meg. :blush:

Ehh...det høyres jo mistenkelig riktig ut...han har fått laga seg en DT logo på baksida av jakka si...om han hadde rødt hår så var det sikkert synthisten vår...

eg sjøl speler gitar og synger en gang i blant, som du sikker har hørt på sangane.. :p

Edit: rytmegitar, that is..

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

:green:

Sto parkert 3 plassar bortanfor elns.

Nei, nok chitchat nuh..

No huskar eg alt så mykje bedre. Etter det eg huskar, så hadde sangen de spelde der er skikkelig stilig gitartema (om det var kun gitar huskar eg ikkje). Kunne du prøvd å få lagt ut den om de har opptak? Hugsar at eg gikk rundt og nynna på det temaet lenge. ;) (Eg hugsar merkverdig mykje egentelig. :ermm: )

Edit: Eg har jo videoopptak av heile jævla kvelden. Skal sjå om eg finner det. ;)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...