Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dette skal ikkje vere en telletråd. Er ute etter å få høyre kor mange som speler i band,ka bandet heiter, ka bandsammensetningen består av, og ka musikk doke speler, øvingslokaler, øvingstider, kor ofte osv osv fortell også om du vil om korleis du syns det er å spele i band! I tillegg kanskje fortelle om eventuelle gigs... Speler sjøl i et band kalt In Medias Res, og består av trommer, synth/piano/vokal, bass, sologitar og rytmegitar/vokal. Speler sjøl rytmegitar. Vi har personlig lite med øvinger for tida, siden trommisen vår er i garden , og i tillegg er litt spredt rundtomkring, men til høsten kommer alle til bergen...og då blir det øving og kanskje litt speling på en eller anna plass i Bergen har ikkje hatt noken egne gigs, men kun spelt på jam-sessions og endel ukm mønstringer. kommune/fylke/ og en gang landsmønstring. vi speler tung melodisk rock. til tider progressivt... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har lyst til å spille i band en gang Gjør ikke nå Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spilte trommer i det fantastiske tomannsbandet "Waat Hundt" [uttales - waaåt hunndt], eksisterer ikke lenger. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spelar ikkje i band no, men har gjort det tidligare. In Medias Res... Har du spelt på ukm i Førde? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Har lyst til å spille i band en gang Gjør ikke nå Speler du sjøl då? Blir egentlig forbanna på slike 14-15-16 åringe gitarister som sitter heime og speler dream theater og covrer steve vai..men som ikkje "tør" eller trur ikkje dei er gode nok for å spele ute blant folk. Den mentaliteten må vekk. Og eg har sikkert 10-15 eksempel som berre eg veit om. <-- nye smilies btw? har eg ikkje fått med meg.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Spelar ikkje i band no, men har gjort det tidligare.In Medias Res... Har du spelt på ukm i Førde? Stemmer bra det ja. Er det fleire fra førde her ? Edit: det blei en idiotisk bump det ja...sorry Endret 18. mai 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Whiteshit: Spiller gitar Så skrap isammen noken kompiser som deler di interesse, og begynn og spel. Ha det gøy. Spel ka doke vil. Ingen trenger å vere svingode for å bli et bra band. (det har vi vel mange eksempel på i pop bransjen etterkvert) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ja men pop bransjen er ikke noe å skryte av da Men mitt problem er at det er så jævelig få som spiller noe her. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 begge brødrene mine spiller i silver ,,det er det nermeste jeg kommer ett band Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spilte bass i nesten 4 år i dette bandet http://www.uhort.no/index.php/download/artist/?author_id=48. Men jeg la opp i vinter. Vi kom på 6 plass i NM i Rock i 2002, og har spilt en del rundt om i landet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) La opp, hvorfor det? Endret 18. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 La opp, hvorfor det? Skal man virkelig komme noen vei med rock, så må man være villig til å ofre alt. Jeg var førøvrig villig til det, men ikke resten av bandet. Da ble det til at jeg slutta. Dessuten er jeg ikke så veldig glad i å reise, og rockeband må turnere MYE. Jeg synes ikke det var gøy å holde på slik vi gjorde, så derfor slutta jeg. Har spilt med et par band i ettertid, men har ikke funnet noen det klaffer med. Men vi får se. Uansett, til høsten er det tilbake på skolebenken. Slutt på rockestjene livet Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 @ orjanos : ka doke betalte for en EP ? Vi er veldig interesserte i å få laga oss en EP...har egentlig nok egenkomponert matriale til å lage et dobbeltalbum, men en EP for holde i 1. omgang Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 @ orjanos : ka doke betalte for en EP ? Vi er veldig interesserte i å få laga oss en EP...har egentlig nok egenkomponert matriale til å lage et dobbeltalbum, men en EP for holde i 1. omgang Vi betalte 4000 tusen for selve innspillinga(inkludert miksing) og 1200 for mastering. Vi spilte inn i Shabbyroad Studios på Kongsvinger. Innspillings mulighetene er bra der, men teknikeren suger til å mikse. Mastering gjorde vi på lydmuren i Oslo. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 spiller alene men jeg kan ikke spille i band nå uansett jeg må øve mer på bass Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er vokalist i bandet "Mopperne" Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Er vokalist i bandet "Mopperne" Ka er det doke speler då...details details... @ satrucci : svarte du på spørsmålet mitt? har du hørt oss i førde? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) @ satrucci : svarte du på spørsmålet mitt? har du hørt oss i førde? Jepp, men det var vel i fjor. Edit: Spelde du der i år? Trommisen i gamlebandet mitt gikk vidare til trondheim med ei gruppe som kallar seg "sogn". Endret 18. mai 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg forguder bandet mitt! Jeg spiller tangenter. Piano/synth/keyboard. Alt etter som. Ellers har vi en stykk dyktig trommis, 1. gitar, 2. gitar, bass, og seff en vokalist. Av og til hyrer vi en kar på bratsj til å spille med oss på rolige, vakre, romantiske, klissesanger. Hva vi spiller? Alt? Rock'n'roll! Kliss! Punk! Gospel, faktisk! Vi øver i et lite trangt rom i en kjeller som ikke har fått luft på årevis. Vi hadde et tre ganger så lite rom før, men det ble skifta ut etter at vi fikk nytt, tre ganger så stort anlegg. Vi har faktisk ikke navn. Forslag? På norsk! Ikke english. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå