pgdx Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei. Jeg har en Golf II som har en lei ettertenning når jeg prøver å stoppe motoren. Dette er veldig irriterende og jeg lurer derfor på om det er noen her som har noen tjutriks eller idéer om hvordan dette kan fjernes. Håper på kjappe svar. Mvh Pål Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Årsaken kan bla. være koks på stemplene, men prøv å skift tennplugger, det kan hjelpe. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er allerede gjort... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er en ventil i forgasseren. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 er ikke helt sikker, en kompis av meg med golf 2 C hadde det problemet, bilverkstedet sa det var en ventil i forgasseren Demontere forgasseren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 det er en justeringssak! Lenke til kommentar
eab Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 prøv å kjør litt gris en dag.. Dra bilen ut på girene (ikke på kald motor). Da vil koks og annen skit som ligger på toppen av stemplene forsvinne. Det er slik sot og koks som ligger og ulmer etter du har skrudd av tenninga og forårsaker ukontrollert forbrenning. Hjelper ikke det bør du se på forgasser og tenning Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 prøv å kjør litt gris en dag.. Dra bilen ut på girene (ikke på kald motor). Da vil koks og annen skit som ligger på toppen av stemplene forsvinne. Det er slik sot og koks som ligger og ulmer etter du har skrudd av tenninga og forårsaker ukontrollert forbrenning. Hjelper ikke det bør du se på forgasser og tenning Amen! Men du bør finne ut hvorfor motoren kokser slik. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 utifra det resonnementet der kan eg då gå ut i fra at det ikkje fins slikt i motoren på golfen min? Lenke til kommentar
golf gti Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hadde smma prob.det viste seg å vere noen slanger med hull i så jeg byttet alle slanger og vips var prob borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå