nils78 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har XP Prof med alle oppdateringer. Et lite spm: Hvordan får jeg "status bar" til å være permanent på når jeg åpner nye vinduer? Dette går alltid på i IE6, men jeg må alltid slå det på manulet i hver nye rute hvis jeg åpner My Computer, My Pictures etc. På forhånd takk for svar til dette lille problemet! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 View -> status bar Så går du til : tools -> folder options -> view -> like current folder Lenke til kommentar
nils78 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for svar, men etter tools -> folder options -> view -> så finner jeg kun Apply to All folders. Jeg klikker der og får opp en beskjed om at alle mapper blir vist som denne, bortsett fra "toolbars and folder tasks". Det er akkurat her mitt problem ligger. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Feilpostet. Flyttet til Windows. Lenke til kommentar
nils78 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 merk av statusbar i det vinduet du har oppe. Gå så til "Tools -> Folder options -> View" og trykk "apply to all folders" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå