Thombr86 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Har postet denne i Annet delen av Off topic før, men føler at den fortjener mere oppmerksomhet. Så her er den: Buddha vs. Shaolin Endret 18. mai 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er faktisk bare et lite utdrag fra en Film som heter Kung Pow. Det e en sinnsykt tidi film! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det er faktisk bare et lite utdrag fra en Film som heter Kung Pow. Det e en sinnsykt tidi film! Klippet er IKKE et utdrag fra Kung Pow (som er dritbra ) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Såvidt jeg vet, så er det 2 svenske pojker som har lagd det der. Leide inn noen kinesere og dubba det, faktisk er subtitlesene riktig oversatt, dog de har litt rart innhold. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Tøft!! Litt rar slutt.... Av en eller annen grunn tror jeg det mangler noen sekunder. På siden jeg linket til øverst står det kjøp, gjør det ikke? (gidder ikke sjekke ) så det er vel litt til. Endret 1. juni 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Før jeg så den - Etter jeg så den - Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 På siden jeg linket til øverst står det kjøp, gjør det ikke? Gjør det jah Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Såvidt jeg vet, så er det 2 svenske pojker som har lagd det der. Leide inn noen kinesere og dubba det, faktisk er subtitlesene riktig oversatt, dog de har litt rart innhold. snakkingen er hentet fra en film som heter "Tai ji zhang san feng" eller "The tai chi master" den er oversatt, så det er bare å skrive av.... hvordan vet du egentlig at det var korrekt oversatt? Bra film Endret 2. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kanskje han... forstår kinesisk?! :0 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Ja jeg forstår kinesisk Eller ikke. hehe Leste at det var riktig oversatt et aller annet sted. Hvis det er henta fra "The tai chi master", så må den filmen være litt rar, med tanke på hva de sier... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Definitivt en av de tøffeste parodiene jeg har sett. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bra laga, men jeg syntes ikke den var noe artig. Mulig jeg har utrolig merklig humor :S Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Den der er dritfet. Hva heter musikken i den? Sangen er enda fetere. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Den der er dritfet. Hva heter musikken i den? Sangen er enda fetere. den er hentet fra en film som heter "Tai ji zhang san feng" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå