Frutos Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hallo, jeg skal oppgradere pc og må ha vifte til denne maskinen!!Jeg vil ha den mest mulig stabil og jeg kjøper tingene på komplett.no.. Gjerne legg igjen en link til siden med vifte! -AMD Athlon XP2000+ 1.66 GHz 266 MHz bus -Maxtor IDE ATA-133 60GB 7200RPM -Asus A7V333 Hovedkort for Socket A DDR (kanskje jeg venter til kt400 kommer) -Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå -DDR-DIMM PC2700 256MB DDR CL2.5 -Creative 3DBlaster GeForce3 Ti200 64MB (kanskje geeforce 4 4200 visst den kommer snart!!) Mvh Frutos Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette??? Please,,Har ikke peiling på vifter.. Mvh Frutos Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Komplett.no har ikke akkurat det beste utvalget på vifter, men hvis du må/skal så... Jeg vet at de fleste som handler vifter handler dem hos "www.microplex.no" eller "www.3dfxcool.no". Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt viften fra en av de sjappene. Les tester på internett. Let deretter hos noen av butikkene, eller motsatt. Ettersom at dette amne har vært innom forumet tusen ganger så er det ikke så rart du ikke får svar, og jeg forstår folk at de ikke svarer fordi du ikke gjør en liten innsats selv før du spør. Det er tusen sider som omhandler dette emne på internett... Gjør også et søk i forumet så vil du få en hel bunke med svar, men pass på at du velger en vifte som passer til din prosessor. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Det jeg lurer mest på er jo så klart hva jeg trenger vifter til!!! Bør jeg ha en cpu vifte og en kabinett vifte, andre vifter jeg bør kjøpe?? Når jeg har funnet det ut kan jeg leite selv... Mvh Frutos Lenke til kommentar
Colin Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du lurer på *hva* du trenger en vifte til? Svar: unngå at CPU brenner/smelter....... Pål Lenke til kommentar
Colin Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du lurer på *hva* du trenger en vifte til? Svar: unngå at CPU brenner/smelter....... Pål Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du MÅ ha cpu vifte. Det er også smart å ha kabinettvifter. Noen som suger inn, og noen som suger ut. Kjøp store vifter, og kjør de på få omdreininger, bråker ikke så fælt. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Du MÅ ikke ha noe annet enn CPU og PSU vifte, menn det er en fordel å ha et par 5v 80mm som suger inn og en 5v 80mm som blåser ut (PSU vifta blåser oxo ut). Ellers er det ikke annet å gjøre enn å lese på tester, men vit at kjøleevnen på en prosessorvifte (kjøler) ofte har direkte sammenheng med støynivået. Det finnes selvfølgelig unntak. Du bør, som allerede nevnt, kunne finne til både hverdag og fest på Microplex og 3DFxCool. Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Dette var vifta på komplett som bråket minst og støttet prossesoren du tenkte på. (så vidt jeg kunne se) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Ja, gå på mircoplex. Kjøp silent viking. den er opp til xp 2000+ Lenke til kommentar
Frutos Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Takk for alle svar!! Jeg kjøper cpu viften Silent Viking på Microplex.. Når jeg likevel skal kjøpe den der kan jeg jo like gjerne kjøpe kabinett vifte der og(flere vifter som trengs??)..Har noen forslag til en god(stille) en.. Mvh Frutos Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Du er dum hvis du kjøper fra komplett, du bør heller kjøpe fra http://www.flexi-data.no og/eller http://www.databutikken.com/no Jeje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå