Roald! Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hei. Søsteren min har nettopp lastet ned ein konsert på 7 deler som kver er på 170 mb. Nå vil ho brenne den slik at ho kan bruke DVD spiller til å se den på tv`en. Eg bruker nero og velger supervideo cd men da får eg bare ein feilmelding. Går det å legge flere deler inn på ein cd uten å sette dei sammen? Korleis skal eg få brent dette? Takk Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er filene i mpeg format? Hvis de er det så kan du bare brenne som data cd. Det skal virke på dvd spilleren deres hvis den ikke er helt elendig og veldig gammel. Du kan jo teste på en cdrw først hvis du har det. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det kan være lurt å fortelle hvilken feilmelding du får.. Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Nåpr eg prøver å brenne den som supervideo står det at filen "is not Super Video CD compliant". Når eg brenner den som Video CD står det "Cant read disk" når eg putter den i DVD en. DVD spilleren har nå spillt brente CD er før så hvorfor ikkje nå? Har brent ut filmer som var "cue" filer og dei funka heilt fint og... Noen tips? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 For at filmen skal kunne brennes som SVCD må den være i MPEG-2- format. De gangene jeg har prøvd, så har Nero rekodet filmen for meg, hvis formatet ikke er riktig. Hvilket filformat er det på den filmen du forsøker å brenne? Lenke til kommentar
rippin Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Sjekk siden http://www.videohelp.com/ Alle svar om vcd, svcd, dvd, mpg, avi etc. Linker, guider og omtaler til ALLE tenkelige programmer som har med audio/video å gjøre Fantastisk side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå