Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Jeg går og tenker på å investere i en Digital Doc 5+, hovedsaklig på grunn av de mange temperaturmålerne. I tillegg skulle jeg jo gjerne fått styrt viftene (2-3 stk), men det kjedelige er at den bare skrur viftene av og på, uten mulighet for turtallsjustering. Jeg har et par rheostater liggende, og det jeg lurer på er om jeg kan kjøre dem i serie med hver sin vifte for å kunne justere hastigheten vifta får når den først starter opp (og eventuelt justere opp hastigheten med rheoen hvis det blir nødvendig)? Noe a'la dette, for hver vifte: Endret 19. mai 2004 av Halvsame Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skal ikke være noe i veien for det så lenge ikke vifta trekker mer strøm enn det rheostaten og DigiDoc-en kan takle. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Supert.. Takker og bukker (og sorry for bump, men så funka det jammen også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå