sim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Holder på med å validere sida jeg holder på å lage. Fikk kjørt den igjennom tidligere, men etter jeg la til bildene og la til target="_blank", så vil den ikke validere lenger. 1. Line 68, column 104: there is no attribute "TARGET" ...m.jubalon.net/nyside/design/" target="_blank"> Hvor skal target-attributten være ? Edit: Det er forresten strict-validering jeg kjører den gjennom. Endret 18. mai 2004 av sim Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Strict godtar ikke target="_blank" (target generelt?). Du må la bildene åpnes i samma vindu. Jeg vil mene det er negativt at det er slik, mens andre mener det er positivt. Har hatt den diskusjonen en del ganger, så jeg gidder ikke begynne på igjen. Du kan bytte til HTML Transitional, da validerer den. Har gjort det med min side. Siden min validerer strict, bortsett fra den targetgreiene, noe jeg vil ha på min side. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ville bare bekrefte Marvils utsagn. Er ikke tillatt i strict. Kun TF. (Transitional og Frameset). Er uenig med Marvil ellers... Jeg er imot targets! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det kommer tilbake target i xhtml 2.0, men det er anbefal tå ikke bruke det. -Grunnen? -Brukerne vil selv bestemme om siden er interessant nok til at alle nye vinduer skal åpnes i et nytt vindu/tab. Så fort jeg ser en lenk åpnes i nytt vindu der jeg forventer at den ikke skal det, blir jeg sint og lukker hele siden. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jaja, iallefall greit å vite Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jaja, iallefall greit å vite Takk for hjelpen. np.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå