fanoftheflyers Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei! Har noen testet denne eller? Jeg så omtalen på gamer.no, men lurte på om det er andre som har erfaring med denne. Morten *Moderators kommentar: Utropstegn er helt unødvendig i emnet. Flere av de er definitvt en uting.* [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-06-16 00:00 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 14:23, fanoftheflyers skrev:Jeg så omtalen på gamer.no, men lurte på om det er andre som har erfaring med denne. Hvilken omtale? Vi har ikke publisert noen omtale av denne enheten, men jobber med saken. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Det var vel kanskje den testen fra hardware.no? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 19:19, nekroz skrev:Det var vel kanskje den testen fra hardware.no? De har heller ikke skrevet noe omtale av The Claw. Overklokking.no har derimot skrevet en omtale såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hey.. fikk denne i posten idag.. må si at jeg er meget fornyød med den, men du må ha litt store hender for å bruke den optimalt... *venter på hendene sine skal vokse* aldri fragga så lite i cs, men de snakker om en tilvenningsperiode på 2 uker hardbarka gamer, som spiller 3-4 timer til dagen?Kjøp den! terningkast 5 Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 hehe... Glemte at det var overklokking.no. Las om testen på hardware.no skjønner du :smile: Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 The Claw er genial. Anbefaler den på det høyeste. Tilpassningstiden tar bare et par timer, og etter det kan du ikke skjønne hvorfor du brukt noe annet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 21:51, Leeson skrev:The Claw er genial. Anbefaler den på det høyeste. Tilpassningstiden tar bare et par timer, og etter det kan du ikke skjønne hvorfor du brukt noe annet. Har sikla litt på den, men er ikke savnet av det som blir q og e kanppen i et vanlig wasd-oppsett stort? Bruker q og e til alt mulig hele tiden. AtW Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Har sikla litt på den, men er ikke savnet av det som blir q og e kanppen i et vanlig wasd-oppsett stort? Bruker q og e til alt mulig hele tiden.AtW Med 4 tommel knapper(8 hvis du bruker shift-funksjonen) kommer du garantert ikke til å savne q og e. Hvis det ikke er nok for deg, har du alltids lillefinger knappen _________________ AMD CPU'er fungerer best med vifter som er koblet til strøm! [ Denne Melding var redigert av: Leeson på 2002-07-06 02:22 ] Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 clawen er überdigg :smile: får vondt i henda jeg nå hvis jeg spiller med tastaturet Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 hva koster clawen? kan jeg ha i usb mus, tastatur og claw samtidig? fikk litt lyst på en slik :smile: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 jada, kan bruke alt sammen, det er bare en usb-device. Har hatt litt problemer med å få min til å funke i UT, men ellers er den digg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-30 20:26, El_PoLLa skrev:hva koster clawen? kan jeg ha i usb mus, tastatur og claw samtidig? fikk litt lyst på en slik :smile: Koster 499 (+ gebyr/porto 75kr) hos 3dfxcool.no. Har tilfeldigvis en Claw selv (lite brukt m/originalemballasje) som jeg skal selge. 380 + porto dersom noen er interessert. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 jeg kjøpte min for 450 på tg :razz: jeg får den heller ikke til å funke i UT på "vanlig" måte. hvis du setter standard knappene som det du bruker i UT, og fjerner den fryktelige "button blabla" lyde, så funker det helt greit Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 last ned en UT patch for at den skal funke i UT på http://www.claw.com.au Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Den ser jo stilig ut, men blir det ikke litt lite med 10 knapper for fps-spill? Om en bruker wasd oppsett for venstre hånd så har du jo shift, ctrl, space, q, e, c, v, x, z, r, tab, caps lock og f tastene rett under uten at en engang trenger å flytte hånden, og uten større problemer kan en også nå t, g, b, 1-5 ++. Mulig det bare er meg, men disse tastene er flittig i bruk for hurtig våpenskifting, bruk av inventory-items etc. i omtrent alle fps-spill jeg spiller. Edit: Glem denne... hadde jeg lært meg å lese før jeg skrev så hadde jeg jo sett at det var mulighet for adskillig mer enn 10 funksjoner... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Zork på 2002-07-31 14:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå