FuglFøniks Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Duger disse? Koss R 70b Disse er ukens tilbud på komplett, og trenger nye phones til min andre PC... Noen erfaringer? pain Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm, bestilte dem jeg. Han i salgsavd. (hyggelig kar btw.) anbefalte disse, han sa han hadde dem selv (sier vel egentlig alle, men trodde faktisk på han) Så nå blir det spennende å se... Lenke til kommentar
kallekalle Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm, bestilte dem jeg. Han i salgsavd. (hyggelig kar btw.) anbefalte disse, han sa han hadde dem selv (sier vel egentlig alle, men trodde faktisk på han) Så nå blir det spennende å se... si fra når du har gjort deg noen erfaringer, da? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg kjøpte og sånne idag, klokken 22:00 Skal legge ut erfaringer Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) har disse selv og er meget fornøyd, masse trøkk og behagelige å ha på over lengre perioder, dvs mine raid i cs-verdenen(som fort kan strekke seg over en god del timer...) mic'en gir også fin og klar lyd både i skype og i spillene jeg har testet den, men må påpeke prisforskjellen her, ta en liten titt på denne linken...: Microplex - KOSSR70B edit:hmm, memo til meg; husk å sjekke mail fra komplett før jeg åpner kjeften... kan uansett anbefales er nå min mening, men er lurt å sjekke prisene før man handler;) Endret 24. mai 2004 av vnotland Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den VAR på tilbud. Den kostet 389,- når den var på tilbud. D.v.s. 50 kroner billigere enn Microplex. 495,- er fullprisen etter at det kom nye Ukens Tilbud Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 greit, skal ta selvkritikk for den, så ikke på datoene... uansett så r de verdt pengene syns nå jeg!' Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Skal hente de imorra, skal legge ut erfaringer... Tviler på om jeg kommer til å få "aha" opplevelsen, da jeg har Sennheiser HD570 på denne PC'n (hovedPC'n) Men dette hørtes bra ut, *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå