orjanos3.16 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Mange som har bestilt nytt skjermkort? I så fall, hviken modell har du gått for? Selv har jeg gått for denne modellen: http://www.sapphiretech.com/vga/x800-pro.asp 3895 hos komplett. Billigste jeg fant. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det blir ikke aktuellt for meg å bestille noe jeg ikke vet noe mer om ennå, nVidia og ATIkortene har BARE referansekortene ute, ikke noe annet ! Dessuten finnes ikke noe gode (les optimaliserte drivere) for kortene som kan gi oss bedre grunnlag til å vurdere kortene ! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Samme som post over... des,OUT! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Bestilte det samme som trådstarter jeg, bestilte den 10.05. og gleder meg villt til det kommer, forhåpentligvis den 26.5... Samme dag som K8NSNXP nforce 3 kortet kommer fra netshop Gleder meg villt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå