baquero Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 ddd-king: Ex.phil. er jo ganske lett da...bare komme opp med noe generell dragvoll-bullshit og sette det sammen. Skrev hele saken på en og en halv dag, uten "støttelitteratur". ;o) (den måtte jeg finne etterpå) Lykke til! -Baq [ Denne Melding var redigert av: baquero på 2002-04-14 23:11 ] Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Svarte svarte svarte. Forbanna exphil. Jeg hater exphil! Jeg hater exphil!Jeg hater exphil!Jeg hater exphil!Jeg hater exphil!. Dragvoll folka skulle ikke få tilgang til Gløshaugen. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Såså, ro deg ned nå da! Og skriv ivei. "A piece of cake", i forhold til mine prob´s! For i kveld "blåste" jeg mitt MSI-hovedkort! Var litt uforsiktig med etterfylling av vann/frostvæske etter å ha montért kjøleblokk og greier. Trakten stod nok litt i spenn oppi tanken, og "skvatt" unna da jeg skulle etterfylle resten av vannet under oppstart. Og den fordømte trakten greide selvsagt å plaske litt vann bort på hovedkortet, i dét den glapp unna. Skjermen ble plutselig svart, heeelt svart! Og siden det, har det ikke vært mulig å få liv i "skrotet" :sad: Jeg har prøvd "alle" triks, men har nå resignért. I klartekst betyr dette nytt hovedkort. Og har allerede forsonet meg med en liten "avlat" hos Komplett.no Stovner i morra. Der selges ABIT KR7A osv.osv for skarve 1495,- De blir garantért kvitt minst ett, imorra! Det får de tåle Óg hpfaale: Jeg får vel allernådigst innrømme at vann leder bittelittegrann strøm allikevel da, men minsann ikke mye! Målte for moro skyld den ohmske motstanden i blandinga mi, og kunne lese av 1,3 Meg-ohm. Men i kombinasjon med litt støv, og annen skitt og lort imellom mildt sagt mikroskopiske avstander på loddepunktene, var det tydeligvis nok til å knekke kortet mitt! "It´s a tough world"! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Ok, har sett det har vært litt "off topic" i denne tråden. Pliz hold dere til tråden og hold en høflig tone. Alle skal få si sin mening uten å bli karaktirisert for det. :smile: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 mitt hjerte går med deg og føler med deg nå når du lider et så voldsomt tap. Men vi må finne styrken til og fortsette, selv om det er vanskelig, men ikke glemme de gode tidene du hadde med msi hk'n din, og lære av denne katastrofale ulykke. :smile: :smile: :smile: :smile: [ Denne Melding var redigert av: el_diablo_21 på 2002-04-15 13:09 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 13:08, el_diablo_21 skrev:mitt hjerte går med deg og føler med deg nå når du lider et så voldsomt tap. Men vi må finne styrken til og fortsette, selv om det er vanskelig, men ikke glemme de gode tidene du hadde med msi hk'n din, og lære av denne katastrofale ulykke. :smile: :smile: :smile: :smile:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: el_diablo_21 på 2002-04-15 13:09 ]</font> Takktakk for sympatien! Livet ble jo staks litt lettere å leve! Nytt HK er allerede innkjøpt, blir kanskje montert i kveld! Hm, det var vel litt off-topic dette og, så har jeg vel erta på mer SirHartge igjen? Lenke til kommentar
serok Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 ro deg ned skrue finn frem electrocliner og spray hele hk + alt som har vært borti vannet.. vent et døgn og alt virker. i gårkveld gjørde jeg det samme. var ikke liv i maskina . ikke strømforsyningen startet en gang. plukka maskinen i filler og spraya som en helt. og vips i dag var alt i orden.. lykke til Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Takker for tipset! Har vært inne på en lignende tanke; først WD40 og siden elektrocleaner. Det som er litt rart, er at det er ikke fnugg å se av "frostvæskespor" noe steder! Når vannet tørker bort, så pleier det i allefall å ligge igjen et grønnhvitt belegg etter frostvæsken. Kan hende at jeg gjør et forsøk med MSI-kortet etterhvert. Men foreløpig sliter jeg litt med å få igang kassa, tiltross for nytt hovedkort. Ser jaggumeg ut som at jeg må formattere og legge inn "alt" pånytt. Muligens er det VIA-drivere og andre systemkonfigurasjoner fra MSI-installasjonen som lager krøll mot ABIT-kortet? Har alt for lite peil til å finne ut av dette :sad: Uansett er det vel dags for en "Clean Install" i allefall "Aldri så galt, at det ikke er godt for noe"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå