Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ALVORLIG TALT:

Len dere tilbake i hver dere´s stol, og tenk to ganger før dere svarer.

Jeg (m.fl.) sitter nærmest som "tilskuer" og observerer at "hodene ruller" i form av verbale hugg i både den ene og annen retning.

Og har nok selv i ett og annet tilfelle bidratt til det samme, jeg innrømmer gjerne det. Ha meg allikevel unnskyldt, men mine egne "hugg" har nok først og fremst vært rettet mot mer opplagte ting, som f.eks "homseivan" og lignende svada. Uten sammenligning forøvrig!

Forslag: Kan dere ikke istedet grunngi uenighetene på en saklig måte?

Å pælme dritt til hverandre fører jo bare til flere usakligheter, og gavner ikke annet enn krigerske tilstander i vårt utmerkede forum.

Vil dere egentlig det?

oppriktig talt; Jeg tror ikke at dere innerst inne mener det.

Respektér hverandre´s oppfatninger selv om de kan synes aldri så dumme, jeg tillater meg å tro at man kommer lengst med en slik holdning.

Mulig at jeg fremstår som "særs gammaldags" her nå, men uansett er disse ord fremsatt i aller beste mening!

Så får det være opp til den enkelte å lytte til dette.

Mvh "Onkel" Skrue

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-13 01:20, Skrue skrev:

ALVORLIG TALT:

Jeg (m.fl.) sitter nærmest som "tilskuer" og observerer at "hodene ruller" i form av verbale hugg i både den ene og annen retning.

Og har nok selv i ett og annet tilfelle bidratt til det samme, jeg innrømmer gjerne det. Ha meg allikevel unnskyldt, men mine egne "hugg" har nok først og fremst vært rettet mot mer opplagte ting, som f.eks "homseivan" og lignende svada. Uten sammenligning forøvrig!

Å pælme dritt til hverandre fører jo bare til flere usakligheter, og gavner ikke annet enn krigerske tilstander i vårt utmerkede forum.

Vil dere egentlig det?

Respektér hverandre´s oppfatninger selv om de kan synes aldri så dumme, jeg tillater meg å tro at man kommer lengst med en slik holdning.

Mulig at jeg fremstår som "særs gammaldags" her nå, men uansett er disse ord fremsatt i aller beste mening!

Mvh "Onkel" Skrue

Nei da Skrue.

Vi er fortsatt mye å lære av deg!

Jeg skal holde kjeft nå.

lover :smile:

Lenke til kommentar

Nei, det skal du slettes ikke!

I allefall så lenge du kommer med fornuftige innlegg! Og det gjør jo (i mine øyne) både du og mange andre her, så bare syng ut!

Jeg har riktignok ikke tjangs til å avgjøre hva som er rett og galt i diverse matematikk- og fysikk-utregninger / beregninger, men oppfordrer bare til å bruke "kalkulator og måleinstrumenter", i stedet for grov kjeft! :grin:

Jeg tror alvorlig talt at vi alle kommer lengst med sunn fornuft og saklighet, uten å dermed fremstå som noen "sensor" for noen.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 01:35, Hondaen skrev:

ddd-king: kan ikke du holde godt kjæft om det j@vla regnestykket ditt... Eneste det regnestykket BEVISER er hvor forb@nna PATETISK du er som kan spørre et menneske om noe sånt her inne.

Pliiz cool down! Du er voksen nok til det.....

Lenke til kommentar

Kjære onkel :smile: Skrue og ddd-king

Jeg vil i all ærbødighet foreslå at diskusjonen flyttes til en annen tråd, der man forhåpentligvis blir spart for allskens usakligheter. Det er ikke særlig morsomt å lese gjennom side på side med utskjelling og drittslenging når man simpelthen bare ønsker en oppdatering på deres eksperimenter og teorier.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 01:52, ddd-king skrev:

Quote:

Neida! Jeg er ytterst oppegående (tror jeg da :smile:), men rekkefølgen på innleggene her havner nok litt i "hytt og pine"
:grin:

Men jeg prøver å følge med :smile:

Trodde at du hadde sloknet jeg :smile:

Jeg, sloknet, på en fredag´s natt? Nope!! Har fortsatt "godsaker" i glasset her! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 01:20, Skrue skrev:

ALVORLIG TALT:

Vil dere egentlig det?

Mvh "Onkel" Skrue

Enkelte mennesker har tydeligvis et enormt udekket behov for å vise andre mennesker sine mange "talenter" i passende og upassende anledninger, uten evne til å se relevansen i den gitte sammenheng. Når jeg så påpeker dette (i krasse ordelag, jeg skal gjerne innrømme at jeg har brukt provokasjon som et våpen), blir jeg stemplet som en idiot (som per psykologisk definisjon betyr en alvorlig psykisk utviklingshemmet med IQ under 35), pga. nicket mitt (det er stor forskjell på å kalle seg noe og å faktisk være det), noe som kan tyde på at jeg har truffet et ømt punkt. Videre er det en utbredt oppfatning (som jeg også deler) at den jevne nordmann har begrensede kunnskaper innenfor realfag, og det er derfor lett for en som ønsker å "briljere" med sine kunnskaper overfor almuen å opparbeide seg ufortjent respekt, uten at det er lett å etterprøve disse innspillene - noe som neppe er heldig for folk som prøver å få noe konstruktiv ut av forum som dette (som f.eks. å overklokke en prosessor, eller whatever).

Etter hva jeg har forstått er ddd-king relativt ung, og jeg vil nok tro det er sannsynlig at han etterhvert vil kunne bidra med verdifulle realfaglige innspill i mang en sammenheng, men slik han opererer nå er det tydelig at han har en rekke hull og mangler, noe jeg føler jeg bør påpeke (gitt situasjonen som beskrevet over)...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 01:54, Turbel skrev:

Kjære onkel :smile: Skrue og ddd-king

Jeg vil i all ærbødighet foreslå at diskusjonen flyttes til en annen tråd, der man forhåpentligvis blir spart for allskens usakligheter. Det er ikke særlig morsomt å lese gjennom side på side med utskjelling og drittslenging når man simpelthen bare ønsker en oppdatering på deres eksperimenter og teorier.

Det har du fullstendig rett i!! I allefall nesten :smile:

Vurderer faktisk IRC her nå, men forhåpentligvis greier vi å ta til fornuft, både den ene og den andre?

Jeg håper det, og vil etterhvert legge inn "hard facts", i allefall i løpet av lørdagen.

Men nå er det forsyne meg foreløpig natt til lørdag, og da er det vel lov til å kose seg litt?

I all vennskapelighet :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-13 01:35, Hondaen skrev:

ddd-king: kan ikke du holde godt kjæft om det j@vla regnestykket ditt... Eneste det regnestykket BEVISER er hvor forb@nna PATETISK du er som kan spørre et menneske om noe sånt her inne.

Ja, det er det jeg har sagt hele tiden, han har et behov for å vise seg.

ddd-king : Finn deg et matematikk-forum eller noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...