Serqevx Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Skal handle ny P4 2,8ghz CPU. Står ovenfor et valg: Prescott eller ikke prescott Hva burde jeg velge? i og med at disse ligger omtrent likt i pris er det disse det står mellom Har ikke helt fulgt med i prescott testene osv enda, så jeg har ikke fått med meg positive/negative sider om Prescott.. =)) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 De fleste vil nok si "ikke prescott" pga varme/strømforbruk/ytelse i forhold til Northwood. _ johanf Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Northwood er håret raskere, og noe kjøligere. Ta den du Lenke til kommentar
thoering Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hvis du skal handle nå, så regner jeg med det blir et i865pe eller i875-basert hovedkort. Da bør du kjøpe Northwood. Litt kjappere, lavere strømforbruk. Saken blir nok en annen med nyere chipsett og kanskje nyere revisjoner av Prescott (i915 og i925, men disse er ikke lansert ennå). Pr. i dag er altså Northwood det beste valget. Edit: Var ikke meningen å smøre smør på flesk... Endret 17. mai 2004 av thoering Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takker for svar, går for et i865pe kort med Northwood CPU =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå