arnosmith Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 I ønske om å oppnå en bra benchmark score, er det enkelt å overse et par artifacts som måtte dukke opp her og der, noe vi alle sikkert kjenner til men det jeg lurte på var om det er skadelig å for eksempel kjøre kortet så hardt at vannet i mother nature 3dmark03 ligner mer på is, og svarte triangler flyr over skjermen? eller går det greit å gjøre dette for så å klokke ned igjen til vanlig bruk? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 sikker på att du ikke har sett på skjermen min når jeg kjører banchmark jeg lurer faktisk på det samme Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) ville prøvd å ta det litt ned igjen for å se om dette vannet fremdeles så ut som is, vist det er helt make, så tar du å klokker opp igjen. men det ligger jo artifacts program i omega driveren for de som bruker de! Endret 17. mai 2004 av MAtroxX Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 ville prøvd å ta det litt ned igjen for å se om dette vannet fremdeles så ut som is, vist det er helt make, så tar du å klokker opp igjen.men det ligger jo artifacts program i omega driveren for de som bruker de! det jeg lurer på, er om det er skadelig at vannet ser ut som is, skadelig for grafikk-kortet... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 artifacts betyr veldig ofte varme.. og varme er ikke særlig bra.. resten kan du tenke ut selv.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg pleier å ha litt artifacts, men du må selv finne ut hva du vil gjøre med hardware'en din. Du vil som oftest få litt bedre score så lenge du ikke har alt for mye dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå