prinsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg har vært medlem her i flere år og nå vil jeg ha et bilde på mine poster. problemet er at jeg ikke klarer det det er ikke et personlig bilde men noe kuult jeg fant på nettet (100*100) skal fylle ut noe url greier. skjønner ingenting. får bare opp feilmelding synes forøvrig at sånne dumme spørsmål hører hjemme i søppel kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kanskje en idé å skrive feilmeldingen her? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 tt personlige foto Denne seksjonen gir deg mulighet til å spesifisere et foto som vil vises i profilen din for andre medlemmer. Fotoet kan ikke være større enn kB, eller 100 ganger 100 pixler. Nåværende foto (Ikke spesifisert) Bytt foto... Angi URL til et foto som befinner seg på internett (Gjennopprett) Bildestørrelseredusering aktivert (MERK: Fila er like stor; dette er ditt ansvar å rette på!) (Dette vil automatisk redusere størrelsen på bildet hvis det har for stor høyde/bredde (MERK: Fila er upåvirket; dette er ditt ansvar å endre på!)) dette kommer opp når jeg trykker på linken personlig bilde og dette når jeg trykker avatar Din nåværende avatar noavatar Ingen avatar er valgt Forhåndsinstallerte avatarer Velg en avatar fra et av galleriene våre Dine avatarer Angi URL til en avatar som befinner seg på internett (Gjennopprett) Last opp et nytt bilde fra din datamaskin Bildestørrelseredusering aktivert (bildefilen vil være upåvirket, dette er ditt ansvar!) (Dette vil automatisk redusere størrelsen på bildet hvis det har for stor høyde/bredde. MERK: Filen er like stor, dette må du selv sjekke!) og dette er feilmeldingen eklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Opplastningen feilet. Kontakt administratorene for hjelp glemte forresten å si at bildet er lagret på disken Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tt personlige foto Denne seksjonen gir deg mulighet til å spesifisere et foto som vil vises i profilen din for andre medlemmer. Fotoet kan ikke være større enn kB, eller 100 ganger 100 pixler. Nåværende foto (Ikke spesifisert) Bytt foto... Angi URL til et foto som befinner seg på internett (Gjennopprett) Bildestørrelseredusering aktivert (MERK: Fila er like stor; dette er ditt ansvar å rette på!) (Dette vil automatisk redusere størrelsen på bildet hvis det har for stor høyde/bredde (MERK: Fila er upåvirket; dette er ditt ansvar å endre på!)) dette kommer opp når jeg trykker på linken personlig bilde og dette når jeg trykker avatar Din nåværende avatar noavatar Ingen avatar er valgt Forhåndsinstallerte avatarer Velg en avatar fra et av galleriene våre Dine avatarer Angi URL til en avatar som befinner seg på internett (Gjennopprett) Last opp et nytt bilde fra din datamaskin Bildestørrelseredusering aktivert (bildefilen vil være upåvirket, dette er ditt ansvar!) (Dette vil automatisk redusere størrelsen på bildet hvis det har for stor høyde/bredde. MERK: Filen er like stor, dette må du selv sjekke!) og dette er feilmeldingen eklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Opplastningen feilet. Kontakt administratorene for hjelp glemte forresten å si at bildet er lagret på disken Sikkert en firewall eller noe... prøv å laste den opp på en ftp-server, da vel... du finner sikkert noe gratis et sted. Send f.eks. en mail til 'MS-DOS Modus' og spør ham Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 http://www.dingot0m.spikehost.net/uploader/ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hoi! Du verden, den blir faktisk BRUKT jo! Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 har fixet det nå da,men det spørs om moderatorene vil like min avatar.selv synes jeg den er drittkuul. synes det er rart at avataren må være 80*80 mens personlig bilde kan være 100*100 forresten tror jeg at tele 2 var ustabilt den kvelden jeg rota med dette,,,,i tillegg til at babyen skrek og kjerringa masa..... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor stor skal (kan ) avataren være? i kb Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvor stor skal (kan ) avataren være? i kb Les retningslinjene , så finner du det fort ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Les retningslinjene , så finner du det fort ut Gef, få tilbake den gammle avataren din! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Les retningslinjene , så finner du det fort ut Gef, få tilbake den gammle avataren din! Hvilken? Denne? Eller denne? Endret 19. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå