Alex_DeLarge Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg skal da lage en trailer i en reklameoppgave på skolen. Filmen jeg og en kamerat skal lage trailer til finnes ikke, vi har bare funnet på en selv, så vi står egentlig helt fritt på alle punkter. Nok om det. Det jeg lurer på er om det finnes noe faglitteratur på området filmtrailere... Kan jo og har jo selvsagt sett på trailere og analysert de, men er det noen som vet av noe lurt å tenke på eller noen bøker eller internettsider som er lure å lese? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ikke avslør viktige hendelser og viktige og avslørende replikker i klippene.. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Som MacGyver sier er det viktig å ikke avsløre viktige ting. Tror Star Wars: Return of the Jedi hadde vært en del kjedeligere da hvis man fikk høre "Luke, I am your father!" i traileren Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 det med å ikke avsløre ting blir ikke så vanskelig siden filmen ikke finnes... men ja, klart. og... "I'm your father" er i Empire Strikes Back, og han sier faktisk aldri "Luke, I am your father", han sier "no, I'm your father"... helt meningsløs kommentar av meg, men jeg er star wars fan, så... sorry. hehe. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hehe, ok. Du får unnskylde min absolutte uvitenhet Lenke til kommentar
Alex_DeLarge Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det går nok bra. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå