-¤Zen¤- Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Klarte nr. 10 i dag Var egentli litt for lett til å være sant da EDIT: Hva er x.substring? (er på nr.11 eh.. 12 eh.. 11 og en halv?) Endret 16. februar 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
eplet Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hmm jeg testa ut den siden... og kom til level 10... men jeg finner ikke ut hva passordet er... for jeg aner ikke hvor det står i teksten og når jeg åpner opp http://www.academy.dyndns.org/hackits/secu...vels/source4.js så kommer det jo bare opp dette: <!--Tschebyscheff said it, and I say it again: There is always a prime between n and 2n. ...have a nice day... -=[the creator]=- //--> men det går jo ikke an og åpne den siden i frontpage eller i notepad... så jeg trenger et hint Lenke til kommentar
willbend Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mapper kan også hete "www.itavisen.no" Lenke til kommentar
eplet Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Mapper kan også hete www.itavisen.no hehe fant det ut, det var jo egentlig alt for lett men nå sliter jeg VELDIG med Level 11 jeg satt i 2-3 timer og skjønner ikke bæret dette er fra Level 11 <html><head> <meta name="robots" content="noindex,nofollow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body bgcolor="#000000" text="red" > <center> <br> <h1>SECURITY LEVEL 11</h1> <br> <br> <br> <br> <script language="JavaScript"> function Login(){ var done=0; var a1="%77%68%65%72%65"; var a=document.login.a.value; a=a.toLowerCase(); var b=document.login.b.value; b=b.toLowerCase(); var b1= b.substr(2,3)+ b.substr(0,1)+ b.substr(1,2); var c1="%61%6E%64"; var c=document.login.c.value; c=c.toLowerCase(); var d1= new Array("q", "t", "1", "@", "e", "c", "67", ".", "k", "#", "u", "a", "12", "k", "p", "t", "ß", "e", "&", "§", "f", "z", "s", "d", "6", "k") ; var d=document.login.d.value; d=d.toLowerCase(); var e=document.login.e.value; e=e.toLowerCase(); var f = e.substring(1,2) + e.substring (4,5)+ e.substring (6,7) + e.substring (0,1) + e.substring(5,6)+ e.substring(2,3) + e.substring(3,4); if (a== unescape(a1) && b1=="metim" && c== unescape(c1) && d== d1[22] + d1[14] + d1[11] + d1[5] + d1[17] && f=="e..m.et" ) { window.location="next.htm"; done=1; } if (done==0) { alert("ACCESS DENIED"); } } //-->Made by Demon </script> <form name=login> <table width=226 border=1 cellpadding=1> <tr> <td><b>CODE 1</b></td> <td> <input type=text name=a> </td> </tr> <tr> <td><b>CODE 2</b></td> <td> <input type=text name=b> </td> </tr> <tr> <td><b>CODE 3</b></td> <td> <input type=text name=c> </td> </tr> <tr> <td><b>CODE 4</b></td> <td> <input type=text name=d> </td> </tr> <tr> <td><b>CODE 5</b></td> <td> <input type=text name=e> </td> </tr> </table> <br> <input type=button value="CONFIRM" onClick="Login()" name="button"> </form> </center> </body> </html> og jeg prøvde og gå inn på next.htm som står i teksten window.location="next.htm"; done=1; men der må jeg jo skrive inn passorda på nytt Endret 3. mars 2005 av eplet Lenke til kommentar
willbend Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Slet med den ganske lenge selv. Du må skjønne det som står nedenfor. Også er det lurt å finne ut hva b1, fordi den tror jeg er vanskeligst å skjønne. if (a== unescape(a1) && b1=="metim" && c== unescape(c1) && d== d1[22] + d1[14] + d1[11] + d1[5] + d1[17] && f=="e..m.et" ) Hint: De fem svarordene har en sammenheng. Lenke til kommentar
eplet Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) har b1 noe med dette? var b1= b.substr(2,3)+ b.substr(0,1)+ b.substr(1,2); isåfall så aner jeg ikke hva det betyr... heller ikke hva f betyr... Endret 3. mars 2005 av eplet Lenke til kommentar
willbend Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 På b1 blir det blandet bokstaver av det du skriver inn i b, dette nye ordet må være metim. Innrømmer det er ganske vrient å få til. Stort hint: Når du har fått til code 1 og code 2, så skjønner du resten(hvis du er smart). Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 jeg holder også på med den, er litt sjuk så jeg orker ikke tenke så mye, tenkte jeg skulle vekke opp denne tråden siden den siden er litt morsom Lenke til kommentar
Flexmaster Tech Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hehe, husker jeg oppdaget den siden dagen før eksamen i kryptografi. Forlot ikke skjermen før jeg var gjennom alle oppgavene. Lenke til kommentar
Nyko Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva ser man etter i scriptet? hvordan vet man hva passordet er? (til denne hackesiden) Jeg kommer meg ikke videre Jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå