Gå til innhold

GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tviler på at det kommer til pc med det første, står fortsatt exlusively for PS2 der jeg har lest ihvertfall..

PS: Spillene kommer som regel ut til fil delings folka før butikkene.. ;)

Har faktisk blitt fortalt om visse "pirat grupper" som faktisk bryter seg inn hos selskapene og stjeler spillene. (ikke hacking)

BOT: GTA SA er ikke bekreftet for annet enn PS2 ennå. Men jeg tror det nok vil dukke opp på en rekke andre plattformer etter hvert. :)

Lenke til kommentar
tviler på at det kommer til pc med det første, står fortsatt exlusively for PS2 der jeg har lest ihvertfall..

PS: Spillene kommer som regel ut til fil delings folka før butikkene.. ;)

Har faktisk blitt fortalt om visse "pirat grupper" som faktisk bryter seg inn hos selskapene og stjeler spillene. (ikke hacking)

BOT: GTA SA er ikke bekreftet for annet enn PS2 ennå. Men jeg tror det nok vil dukke opp på en rekke andre plattformer etter hvert. :)

Da er det noen ukjente grupper hvertfall, for de fleste av de kjente gruppene kjøper faktisk spillene, før de mikser de til .rar filer og sender de ut på markedet. De oppfordrer også mengden av folk som får tak i releaser at de må bare se på det som en utvidet demo, og kjøpe spillet selv. :yes:

Lenke til kommentar
De har ikke råd til å miste alle pc-brukerne vettu... det kommer garantert på pc.. og da blir det gøøøøy!  :D

Råd? Såvidt jeg vet solgte GTA3 nesten ti millioner på PS2, og under en million på PC? I beste fall så gir de det ut for å tjene en liten ekstra slant.

Dessuten tjener de nok groft på de "eksklusive rettighetene" som Sony sikkert betaler i bøtter og spann for...

Antar at disse rettighetene koster en del med tanke på seriens suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...