Mr Matrix Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Er det noen som vet om det finnes noe program som kan reparere et jpg bilde? Jeg får feilmeldingen:skadet fil eller feil format. Håper noen kan hjelpe meg MvH Erik Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 ikke til det tror jeg, det er nok bilde som er blitt skadet når det ble tatt.. Lenke til kommentar
Mr Matrix Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Bildet er blitt skadet etter et pc havari(virus).mulig det er noe med Norton å gjøre. Det fungerte helt fint før. MvH Erik Endret 17. mai 2004 av Mr Matrix Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Feilpostet. Flyttes til bilderedigeringsforumet. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Vet ikke om noe program, men forskjellige bildebehandlingsprogrammer behandler skadede filer forskjellig. Noen nekter å åpne dem, mens andre åpner filen og du kan se bildet er skadet. Noen ganger er det enkel redigering som skal til. Husker dessverre ikke hvilke programmer som kan åpne skadede filer , siden det er leenge siden jeg har hatt bruk for det.. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg har veldig mye forskjellige programmer til å repparere bilder med, så om du poster fila kan jeg se hva jeg kan gjøre. (Om bildet er veldig viktig for deg) F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå