olejohan Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Eg har vannkjøling. Eg lurer på om det er mulig å lese av tempraturen på vannet i windows. Eg har ein tempraurmålat, med den er ikkje kobla til da. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 et fint program til å lese av tempraturen i windows er motherboard monitor eller speedfan... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Lese av temperaturen i windows på en sensor som ikke er tilkoplet.... blir vanskelig Tror ikke du kan lese av temperaturen sånn uten videre dersom du ikke har muligheten til å kople til / lese av eksterne sensorer på hovedkortet. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Han skriver: Er det mulig å lese tempraturen på vannet i windows? Nei, det er ikke mulig å lese av tempraturen på vannet i windows! Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 beklager trodde han skulle ha tempen på cpu jeg.... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du må nok ta å sette tempraturmåleren i vannet ditt har du tank så skal ikke dette vere noe problem Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tror nok det bli litt vanskelig og lese av tempen uten en måler gjør som Zer0z sier Du kan jo kjøpe en ekstern måler fra microplex.no da, de er meget pene Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) eller aida32 AIDA er et program som er faset ut til fordel for Lavalys EVEREST. Les her. Everest ser helt likt ut og funker på samme måten. Endret 18. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 eller aida32 AIDA er et program som er faset ut til fordel for Lavalys EVEREST. Les her. Everest ser helt likt ut og funker på samme måten. som regner ut tempraturen i vannet? hvordan går det an? det ligger ikke noe sensor inne i vannet da. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 eller aida32 AIDA er et program som er faset ut til fordel for Lavalys EVEREST. Les her. Everest ser helt likt ut og funker på samme måten. som regner ut tempraturen i vannet? hvordan går det an? det ligger ikke noe sensor inne i vannet da. NEi det var bare en opplysning ang. AIDA. Beklager at det ble litt off topic Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Also!! Eg har montert in tempraturmålar, men eg veit ikkje kar eg skal koble den på. Må vell vere på hovedkortet ein plass. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Temperatur sensor kan ikke normalt tilkobles til hovedkortet, da du trenger en spesiell "enhet" til dette, det er mulig det finnes i form av PCI kort men, har mine tvil, da vil du i tilfelle kunne lese dette av i "windows" Beste løsningen er nok å kjøpe en display/temperatur enhet for så å lese av temperatur på utsiden av kabinettet, som feks med : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=T3B Endret 18. mai 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Ja....det er no mulig d da! Men eg satsar på å fe lest den av i windows eg!! for ej skal ha alt systematisk og andre grunna! Men viss hær e noken so he tips, so e det berre å kome med d! eller veit om eit sant PCI kort. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Ja....det er no mulig d da! Men eg satsar på å fe lest den av i windows eg!! for ej skal ha alt systematisk og andre grunna! Men viss hær e noken so he tips, so e det berre å kome med d!eller veit om eit sant PCI kort. Tviler på at du greier å få lest av vanntempen i windows! Har alderi hørt om noen PCI kort som kan gjøre det. Men hvorfor skal du i det huleste ha vann tempen? Endret 18. mai 2004 av petter'n Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hvis du har litt peil (ok da, en god del) så skulle det gå ann å få lest av temp i Windows. Men du må nok da koble på en ekstern temp-måler som via seriellport (feks) sender signalene til ett program som leser de av... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Du er inne på noke der med seriel porten, men har ikkje noken noke meir nøyakti? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du er inne på noke der med seriel porten, men har ikkje noken noke meir nøyakti? Hvorfor skal du ha tempen på vanntempen? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 For å smanlikne\samanligne tempraurane på cmp, chipset, hdd og skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå