royter Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har fått et "lite" problem med min forholdsvis nye konfigurasjon. Kjører FS2004 og med ganske jevne mellomrom ca. hvert 10. sekund, så fryser bildet i ca. 1/2 sekund!?? Dette fortsetter hele tiden Er det noen der ute som får en "ahaaaaa" opplevelse ved denne forklaringen?? Da ville jeg i såfall satt stor pris på en liten tilbakemelding. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne og feilsøke Kan det være minnet? event. grafikkortet. Alt funker greit ellers...... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Prøvd med nye drivere, formatere og litt sånn? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei! Hvilket skjermkort har du? Det kan være driveren du bruker hvis du ikke har den nyeste Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Har du installert 4in1 driveren? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Se her! Kan være mange grunner til at PCen fryser. Vil anbefale deg å koble til skjerm nr 2. Ha taskmanager oppe, sorter etter prosessor forbruk. Da ser du, mens du spiller, hva som suger næring ut av pcen din. Hvis du er sikker på at pcen din er rask nok, så må det være et annet program som stjeler. Søk etter hakking sv her. Finner sikkert rikelig med lesestoff, hehe. Hadde vært greit om du postet hva pc du har, om disken er nesten full, defragmentert, viruspgrogram, firewall, om du har kjørt Ad- Aware, osv. Om problemet bare oppstår ved online spilling ovs. MVH Øyvind Lenke til kommentar
royter Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for respons folkens Kjører ikke online spill. Tenkte litt av specs'n kom opp i bunn av innlegget mitt!? Har vel ikke akkurat siste driver men ikke langt unna i allefall. Det som er litt rart er at problemet har dukket opp etterhvert.... Det var ikke slik i begynnelsen? Har installert EVEREST home edition. Der står det 1022 MB RAM i stedet for 1024!? (2x512) Kan det være at den ene rambrikken ikke er helt i vater? Har ingen feilmeldinger eller på den men..... Har ikke lyst til å formatere igjen Har gjort det for ikke lenge siden. Men, må man så må man! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå