Stian89 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så.... Hvordan fungerer denne? Er det meningen at man skal plassere en harddisk INNI selve cooleren? Er dette noe å satse på siden jeg sover på samme rom som maskinen, og derfor kan dempe lyden om natta? Setter pris på om noen kan sette meg inn i dette! edit: ingen!? Endret 17. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Du kan feste harddisken inni den, slik at du demper støy litt og kjøler den ned med viften. Den viser også temperatur på en sensor og vifteinfo (sikkert fra viften på selve bayen) Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Altså, det er en hardisk "kjøler".. og ja du skal putte hardisken inni, men oppgaven den`s er ikke og gjøre den mer stillegående, så her vil du nok ikke merke stor forskjell! Endret 18. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Hvis man vil vite cpu hatightet\temp osv, kan man det med denne, eller må man ha en annen? edit: og kan man styre viftene med den? Endret 18. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) nei, så vidt jeg vet så er det bare hardisken, ikke noe mer.. skal du ha full pakke går du for Denne! Her får du med temperatur sensorer, og vifte styring for opptil 4 vifter! Endret 18. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Det er jo akkuratt den samme da men....Earth657 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) obs, jeg beklager.. bommet litt på linken der riktig link Endret 18. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Den er grei Edit: Sorry hvis jeg maser altså, men jeg er newbie på sånne devices, såå.. Man kan altså montere en HD inni den itillegg til at den kan styre CPU vifte, kab. vifte osv... Kan den gjøre noe med skjermkortet? Finnes det en test av den et sted? Er den enkel og innstallere\bruke? Endret 18. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tenker du på hardisk cooleren eller aerogate II som jeg ga link til ovenfor? Har en vide review av den her hvis du vil kan jeg poste den! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Den er veldig enkel og bruke og er akkurat den same som den overnevte link, bare at det her er en "kasse" som man kan ha hardisken i. Eneste forskjellen på Aerogaten og Areogoolen er den nevnte "kassen" Begge kan styre vifter, holde orden på temp osv (men hvis du trenger noe til å overvåke temperatur og styre vifter, kjøp deg heller en rheobus og temp målere. der har du mulighet for å skru viftene helt av, noe som du ikke har med denne) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 tenker du på hardisk cooleren eller aerogate II som jeg ga link til ovenfor? Har en vide review av den her hvis du vil kan jeg poste den! Ja post reveiw takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå