8-Ball Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kjøpte nettopp eheim 1250 pumpe. Er dette overkill ? Skal ha en blackice extreme 2 og kjøle både cpu, gpu og chipset. PS: er det noen som vet om andre enn netconnection som skaffer blackice radiatorer? Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Din pump är bra. Det går även med mindre, men har du redan köpt är rådet att behålla den. (Alltid bra med extra kapacitet vid framtida utbyggnad...) /Olle Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 trur du kunna ha klart deg med eheim 1048 jeg.. for hvis du har for stort trykk så rekker ikke vifta å kjøle ned vannet skikkelig, å da blir det mindre kjøleeffekt Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det med folk da, JA, vannet bruker mindre tid igjennom radiatoren så vannet blir ikke kjølt så mye ned, MEN vannet blir heller ikke så raskt varmet opp i blokkene. Det som skjer er bare at hele systemet får nermere gjennomsnittlig temperatur. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det med folk da, JA, vannet bruker mindre tid igjennom radiatoren så vannet blir ikke kjølt så mye ned, MEN vannet blir heller ikke så raskt varmet opp i blokkene. Det som skjer er bare at hele systemet får nermere gjennomsnittlig temperatur. Stemmer. Har sett denne missforståelsen før, og det er vel på tide å avlive den en gang for alle. Det er ikke slik at man må la vannet gå sakte gjennom radiatoren for at det skal kjøles ned. Men husk å kjøp en stor og god radiator Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du kan jo kjøpe den her hvis du har god rå og flytter lite på pc'en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Du kan jo kjøpe den her hvis du har god rå og flytter lite på pc'en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 Solid den der, men det blir nok litt problemer med plassering. Jeg tror jeg skal kjøpe meg ThermoChill HE120.3 fra Dangerden. Denn passer perf inn i toppen på et Lian-Li PC 75 Edit: Blir også dyrt om du skal kjøpe 15 stk. 120mm vifter til den radiatoren. Endret 18. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du MÅ ikke ha 15 120mm vifter da, har du den der kan du garantert kjøre passivt eller ha 4 stk 120mm vifter på 5v for ekstrem ytelse Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 eller man kan slenge den ut vinduet Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du kan jo kjøpe den her hvis du har god rå og flytter lite på pc'en http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 Hvor mye vann går det i denne, egentlig? Noen som vet? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Skalle jeg hatt den radiatoren der skulle jeg bare gjort som Zer0z sier, kaste den ut av vindu, blei helt ok temp på den da tenk dere prisen med 15papst vifter der da Prisen: -------------------------------------------------------------------------------- 15 stk. Papst vifte, 114m³/time, 32 dB(A) pris: 2 820,00 Totalt: 2 820,00 -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå