PT Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hva gjør egentlig text-align:justify;? Blokkjusterer teksten EDIT: PC, din sopp Endret 19. mai 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Blokkjusterer Det var ordet ja. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Man bruker vel også 'justert tekst' eller bare 'justert'. Smak og behag. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Man bruker vel også 'justert tekst' eller bare 'justert'. Smak og behag. Du minnet meg på denne! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Så ille var det vel ikke! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Så ille var det vel ikke! Vel. Kanskje ikke helt. Men etter å ha ruslet litt rundt på fora her på hw en god stund, må jeg si jeg kjenner meg godt igjen. Snakk om å treffe hodet på spikeren! Kunne lett(med fare for å tråkke på tær, inkludert mine egne) ha skrevet den om til "Hvor mange forumbrukere trengs for å publisere en webside?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå