Gå til innhold

"Bestefar" mobil


Anbefalte innlegg

Er på utikk etter en mobil som er grei til bestefaren min.

 

- Det er viktig at det er STOR tekst i menyer osv.

- Gode store knapper.

- Trenger ikke kamera.

- Har ikke behov for noe annet enn å kunne ringe og bli ringt til.

- Pris er ikke så vitkig.

- Om det er fargeskjerm er det viktig at det er godt synlig i sollys.

 

På forhånd takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fargeskjermene på 3510i, 3200 og C62 er vel ikke akkurat lyssterke i solen, men det er jo heller ikke mobiler som koster all verdens... Trenger han store taster så er nok 3510i å foretrekke her. Eller så kan du gå for 3510 som ikke har fargeskjerm, men bedre lagringsplass til meldinger...

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt, nokia 3510 men ikke i, synes den har perfekte knapper, men hvis knappene blir slitt eller herpa, så kjøp orginalt, fordi uorginale duger ikke i det heletatt, tro meg. Synes 3510 eller I er ett godt valg, men fargeskjermer er litt dårlig i sollys, så kansje vanlig 3510 er bra nok.

Lenke til kommentar
3510 og 3510i er gode ideer, men det blir for liten tekst på dem. (Har begge to i huset). På meldingene kan man jo stille tekst størrelse, men tlf liste og slikt går det ikke.

Ta og skjær til en liten bit forstørrelsesglass og lim den på så får du stor skrift :roll:

Lenke til kommentar

Hvis han ser dårlig er det bra med svart/hvit skjerm pga. kontraster som gjør det enklere å lese.

En mobil med stor og tydelig skjerm er vel også nokia 7110 (litt gammel, vet det) men har stor og tydelig skjerm.

Ellers kan du alltids ta en titt på low-end mobilene til nokia med svart/hvit skjerm: 3410,2100,2300 osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...