Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Oppdaget nettopp Hardvara.se. Hva er dette? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ser ut som det samme som hardware.no, bare på svensk... Er nok det ja... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Ser ikke så veldig fyldig ut... Edit: Det var visst bare layouten som lurte meg Endret 17. mai 2004 av Dasset Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Er bare forsiden som er på svensk da.. Resten er norskt.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Ser ut som det samme som hardware.no, bare på svensk...Er nok det ja... Det ser jo jeg også såklart. Lurte vel på om dette var en initiativ fra Hardware.no, eller om det var en privat svenske som liker Hardware.no meget godt og ønsker dette på svensk. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Husker jeg leste en tråd om at de prøvde å lage noe tilsvarende som hardware.no i Sverige, men å finne den tråden er jo ikke lett Lenke til kommentar
LoS Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hw.no uten reklame? Tøft tiltak egentlig, kanskje litt på kanten av "loven". Og litt treigt oppdatert Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) jøss. går du inn på "forumet" så havner du på forum.hardware.no:dontgetit: Endret 17. mai 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ser ut som om det er noe rart på gang her. Oppe til høyre står det Søk i Hardware.no. Folka bruker de samme bildene til hardware.no Det har jo til og med de samme partnerne. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 hmmm tror en moderator burde se dette... om hardware ikke har gitt samtykke til slik bruk av deres side så er dette veeeeldig ulovlig Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Se litt på datoene da... Nyhetene er lagt ut 1. april Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 på en annen side så er det jo gratis reklame for hw.no til å trekke mer folk inn på sine sider, noe som vel må være litt viktigt med tanke på reklame kroner som stiger etter hvor høye bruker rate de har.. Om de hadde hatt sine egne reklame banner og så linker til feks. hw. testet ol. så hadde vel saken vært litt grovere. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Dette virker veldig suspekt. Jeg er spent på hva moderator/administrator sier. EDIT: Fra "om oss" på Hardvara.se: Historik Hardvara.se skapades genom ett skolarbete under hösten 2002 och våren 2003 och har sedan dess vuxit till vad det är idag. Etter dét, står historien om hardware.no Endret 17. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Mener moderatorene og hw.no er klar over denne siden, husker dog ikke utfallet av hva de gjorde. Endret 17. mai 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Riktig som HolgerLudvigsen sier, det er en som var/er på forumet her som lagde den for noen år siden, leste en tråd om nettopp denne siden her for et par år siden. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det er vi som står bak siden. Vi hadde en svensk medarbeider som skulle starte dette, men det har dessverre ikke skjedd stort her. Dersom det er noen som vil ta ballen videre så er det bare å sende oss en e-post. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hehe, jeg kan jo både svensk og norsk forholdsvis flytende, så jeg kunne jo egentlig ha vært interessert.. Men har egentlig litt lite tid nå for tida.. Men kunne jo alltids vært gøy å hjelpe litt.. Edit: Hva skulle i såfall være jobben? Å Oversette nyheterne & testene til svensk? Endret 17. mai 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Da fikk vi oppklart det (igjen? ) Jeg vil ikke prøve meg på å skrive svensk. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Synd. det kunne hatt potensiale. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg kan også svensk, det ligger i navnet vist du leser det baklengs, men å drive med binær oversettelse fra norsk til svensk er vel litt kjedelig i lengden? eller hur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå