Gå til innhold

Oppdatering av firmware

Anbefalte innlegg

Er det noe som kan gjøres hos en hvilken som helst forhandler som har telefonen? Eller må det gjøres der den ble kjøpt? Hva koster det å gjøre en oppgradering av telefonen? Og hvor lang tid tar det i de fleste tilfeller? 1 dag? 1 uke? Varierer det stort fra butikk til butikk?

Mvh,

Naits

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er snakk om en N6230. Har lest at den bør oppdateres for å slippe unna barnesykdommer. Den er ikke kjøpt enda, men det er bare et tidsspørsmål :) Regner nesten med at den ikke er oppdatert når jeg får den ;)

Lenke til kommentar
Er det noe som kan gjøres hos en hvilken som helst forhandler som har telefonen? Eller må det gjøres der den ble kjøpt? Hva koster det å gjøre en oppgradering av telefonen? Og hvor lang tid tar det i de fleste tilfeller? 1 dag? 1 uke? Varierer det stort fra butikk til butikk?

Mvh,

Naits

Kan gi alle som har nokia telefoner som ikke er over ett år gammel til å gå til nærmeste Nokia serive verksted å levere inn telefonene til oppgradering av software.

Dette skal være gratis det første året.

Dere bør ha ei liten klage på at telefonen enten "henger seg", "låser seg" eller rett å slett bare finn på noe da vil dette går på garantien til telefonen å service verkstedet får betalt av Nokia for å oppgradere telefonen.

Det holder ett å sett med at telefonen låser seg av og til....

Dette har fungert i alle de 8 årene jeg har hatt Nokia telefoner og jeg kjøpt noen Nokia telefoner ifra de kom med den såkalte 2110, å det er noen år siden.

Men husk at telefonen ikke må være over ett år, da får dere ikke dette gratis.

Service verkstedene tar fra kr 200 og oppover for å oppgradere telefonen.

Oppgraderingen av Nokiatelefonene tar ca 30min, normalt får du det gjort iløpet av dagen, men det kommer jo ant på hvor mye arbeid verkstedene ellers har.....

Du trenger heller ikke ha kjøpt telefonen på det verkstedet du leverer inn telefonen, MEN det må være et service verksted for NOKIA. Se nokia.no eller Club Nokia sider, for hvem som er deres verksteder.

Lenke til kommentar
Det er snakk om en N6230. Har lest at den bør oppdateres for å slippe unna barnesykdommer. Den er ikke kjøpt enda, men det er bare et tidsspørsmål :) Regner nesten med at den ikke er oppdatert når jeg får den ;)

Jeg har Nokia 6230 og firmware V03.15 fra 17.03.2004.

Er dette den nyeste per idag ????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...