jokki Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Som dere aller fleste bør ha sett så har siste 10 (10 siste inleggene) på http://www.hw.no blitt flyttet lenger ned. Sikkert en liten småting for mange, men ikke for meg. Har blitt vant med at siste 10 er plassert lenger oppe og musa glir automatisk over på en reklame nå. Så må jeg skrolle to ganger ned for å lokalisere den nye plassen for siste 10. Selv om det er snakk om bare en reklamebanner lenger ned så er det mer en irriterende nok. Hvis det absolutt skal mer reklame på siden så syns jeg ikke dere bør endre på det gamle. De siste 10 har vært plassert der så lenge jeg kan huske. Dette er jeg sikker på kan fikses på et blunk så håper dere gjør det så jeg slipper å dra musa ved refleks på den gamle siste 10 plassen som nå er en reklamebanner. Edit: Er vist siste 10 Endret 17. mai 2004 av jokki Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er nok fordi det er en gunstigere plass å ha reklame på.. Dvs større inntjening for hw.no, og det er jo bra. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Jepp, men synes det er litt sleip måte å gjøre det på. Mer reklame er da greit nok, men det burde ikke gå på bekostning av gammelt utsenede. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg liker heller ikke dette. Nå har jeg såpass oppløsning at jeg ikke behøver scrolle, men det er uansett kjipt.. Flytt vennligst reklamen under siste 10, for jeg ser den lell. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dette irriterer meg også. Spesielt ugunstig for de med 1024x768 oppløsning. På min stasjonære gjør det meg ikke noe, men med den bærbare må jeg scrolle for å få se siste innlegg (noe jeg slipper på akamera.no, barbara.no, amobil.no...). Får håpe dette blir forandret tilbake til slik det var før. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er nok fordi det er en gunstigere plass å ha reklame på.. Dvs større inntjening for hw.no, og det er jo bra. Jeg er delvis enig, men den store inntektsøkningen har de neppe. Uansett tror jeg HW.no har plenty med annonseinntekter. Correct me if I'm wrong (Hmm.. Litt unødvendig av meg å skrive to innlegg. Jaja.) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Enig, flytt dem under 10 siste.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er enig..Men synes det er litt for mye reklame oppe på sia eg. Eg ser 4 "nyheter" og 5 reklame anonser.. Litt for drøyt.. Begynne å bruke denne heller http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ult_type=topics TAZ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Flere som er enige med meg Håper at noen av høy "rang" ser dette og endrer på det. Burde ikke ta så altfor lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå