formannen Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hva syns dere om at KaZaA er tatt av download.com...? Les om det på Shortnews _________________ Formannen har talt. - KA BOK? [ Denne Melding var redigert av: formannen på 2002-04-09 13:39 ] Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hmmm. Gjør meg ingenting så lenge KazaaLite fungerer! :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 slike programmer er stygg dårlige... mine kriterier [*] Mye Virus [*] downloads har en tendens til å stoppe [*] Tregt [*] Funny filer* * funny filer. dvs filer som heter det, men er noe anna! nei, jeg holder meg til FTP jeg, stabilt, raskt, mere ting osv Housey Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: nei, jeg holder meg til FTP jeg, stabilt, raskt, mere ting osvHousey Hvis du vet hvor og lete JA Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Ja, hvor leter man da?? Regner egentlig ikke å få noe vettig svar da...hehe Regel 5 er streng den... Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Ftp er mye greiere.. mye dritt i peer-to-peer programmene.. Irc, og ftp fungere meget bra sammen.. moderator, er det lov å nevne steder hvor det foregår ulovlig aktivitet, f.eks. warez..? f.eks.: download.com er en plass hvor man kan laste ned w####.. hvis dwnload.com ble brukt til det formålet.. Download.com er forresten en utmerket plass for å finne nye dibbedutter og software oppgraderinger.. Anbefales! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: Neo_mandal skrev (2002-04-09 14:39):moderator, er det lov å nevne steder hvor det foregår ulovlig aktivitet, f.eks. warez..?f.eks.: download.com er en plass hvor man kan laste ned w####..hvis dwnload.com ble brukt til det formålet.. Vel, nei. Helst ingen navn på slike plassar, eller addresser der det finns. Om du gjør det, vil det bli manuelt sensurert, og du vil i første omgang få ein advarsel. I andre omgang vil du bli utestengt fra forumet. mvh., Vegard A. Larsen, moderator Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg bruker bare p2p programmer fordi jeg det er ytterst få som har det jeg vil ha. Som er TV-serier, og de eneste stedene du finner det er på grokster/morpheus osv. Bruker nesten ingen ftp i det hele tatt. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 setter opp en egen DC hub mes passord... :razz: like bra som FTP og irc bare det at det kan være flere inni der om gangen Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Bruk Kazaalite. Kazaa uten all dritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå