Gå til innhold

RalliSport 2 or Ninja Gaiden?


Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Som dere kanskje vet kommer Ninja Gaiden og RalliSport Callenge 2 nå på fredag.

Så, hva bør jeg kjøpe av de to? :hmm:

De har allerede kommet ut. Fredag 14.

 

Hva du kjøper av de kommer vel helt an på hva slags spill du liker best.

Vi snakker tross alt om veldig ulike sjangre her.

Har kjøpt RalliSport2 og det er i alle fall et veldig bra spill, som også har lang levetid takket være en glimrende Live-del.

Lenke til kommentar
Har sett litt på Ralli, men virker ikke så veldig fristende...?

Og at de har sensurert hodekappinga i NinjaGaiden i europa-verjonen er jo litt teit. :shrug:

Nah, tror jeg venter jeg.

Men takk for svar. :thumbup:

Jeg ville valgt Ninja Gaiden... Skal faktisk til byn å kjøpe det på fredag jeg også ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemet selv. Etter å ha stått i Spiderman butikken og snakket om de 2 spillene med folka så fant jeg ut at jeg ville ha Ninja Gaiden. Så jeg kjøpte det.

 

Det er utrolig bra! men tipper RalliSport er like bra ;) skal nok ha det når jeg får cash

Lenke til kommentar
ninja gaiden er vewldig bra spill , men vansklighets graden er vel drøy spør du meg , hadde vært 10/10 hvis man enten kunne save oftere eller litt mindre vanksklig, F.... jeg hater de black ninjane!!! og i tilegg 5 av dem på en gang da!! :angry:

Haha Noob! det er døds FETT! Greia er at du må sette opp taktikker på hvordan du skal ta de forskjellige findene. Du må være god til og Blocke og rulle, samtidig som at du må fighte med spark og throw tektnikker hele tiden. Hvis det er mange, bør du altid komme bak en av fiendene som står ytterst i gjengen.

 

Fightingen er helt RÅ på ninja gaiden. Er ikke som Onimusha og andre spill at du kan slå å blokke. Du må virkelig time attacks og comboer. Men du kan vell ikke en combo :p?

Lenke til kommentar
off-topic: ninja gaiden er så veldig tilfredsstillende når du kommer langt.. tøffere fiender, tøffere brett, kule våpen.. og etter hvert ninja gaiden 1,2 & 3 :)

VEIT =) NINJA GAIDEN ROKKER =)

 

Men er dere ferdig med kapittell 4?

for jeg er på Han's Bar nå... og må ha billett for å komme inn.

 

I tillegg så er det en sånn rosa pil som henger fast på veggen like ved, hvor messengern har skrevet at han /hun har gjemt ett ninja våpen inn i en mørk bakgater bare der, ninjaer kan nå... hjelp plz

Lenke til kommentar
off-topic: ninja gaiden er så veldig tilfredsstillende når du kommer langt.. tøffere fiender, tøffere brett, kule våpen.. og etter hvert ninja gaiden 1,2 & 3 :)

VEIT =) NINJA GAIDEN ROKKER =)

 

Men er dere ferdig med kapittell 4?

for jeg er på Han's Bar nå... og må ha billett for å komme inn.

 

I tillegg så er det en sånn rosa pil som henger fast på veggen like ved, hvor messengern har skrevet at han /hun har gjemt ett ninja våpen inn i en mørk bakgater bare der, ninjaer kan nå... hjelp plz

Det hemmelige våpnet er en windmill shuriken. den får du ved å hoppe i sidene inni det mørke smuget der du fant lappen eller hva det nå heter.

 

 

Husker ikke det andre, men jeg kan skaffe en walkthrough om du trenger

 

 

 

 

 

 

On topic: Ninja Gaiden hele veien :thumbup:

Må være noe av det beste jeg har spillt!

Lenke til kommentar
off-topic: ninja gaiden er så veldig tilfredsstillende når du kommer langt.. tøffere fiender, tøffere brett, kule våpen.. og etter hvert ninja gaiden 1,2 & 3 :)

VEIT =) NINJA GAIDEN ROKKER =)

 

Men er dere ferdig med kapittell 4?

for jeg er på Han's Bar nå... og må ha billett for å komme inn.

 

I tillegg så er det en sånn rosa pil som henger fast på veggen like ved, hvor messengern har skrevet at han /hun har gjemt ett ninja våpen inn i en mørk bakgater bare der, ninjaer kan nå... hjelp plz

Det hemmelige våpnet er en windmill shuriken. den får du ved å hoppe i sidene inni det mørke smuget der du fant lappen eller hva det nå heter.

 

 

Husker ikke det andre, men jeg kan skaffe en walkthrough om du trenger

For å få Windmill Shuriken, løper du langs veggene i smuget rett ved der du fant den rosa pilen. Følg de blå stripene!

 

For å få en billett til Han' Bar, kjøp hva som helst hos Muramasa og du får en gratis! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...