VB6_NEW USER Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Hei Lager et program men jeg har ET problem , ossen får jeg den til og kjøre det som er i den samma mappa uten og bruke d:/blabla/bnla/bla.exe , for dette skal installeres en annen plass en d.... vis dere kjønner Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 17. mai 2004 av VB6_NEW USER Lenke til kommentar
VB6_NEW USER Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) okey hva med og legge in Litt av koden min da Private Sub Picture2_Click() Shell "/Min Datamaskin.scf", vbNormalFocus End Sub Endret 17. mai 2004 av VB6_NEW USER Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Med app.path private sub form_load() msgbox app.path end sub Lenke til kommentar
VB6_NEW USER Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 hva med og bruke min kode , dust , får ikke den til og fungere på min kode Lenke til kommentar
svamp Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) hva med og bruke min kode , dust , får ikke den til og fungere på min kode Ingen grunn til å bli sur vel Private Sub Picture2_Click() Shell App.Path & "/Min Datamaskin.scf", vbNormalFocus End Sub Endret 18. mai 2004 av svamp Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hva med og bruke min kode , dust , får ikke den til og fungere på min kode Å sette den inn i din kode kan du faen meg gjøre selv.. (ingen flere hjelper han med dette) Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Bruk shell "\filen.exe" Hvis det ikke virker må du legge hele programmet en annen plass en inni "mine dokumenter" hvet ikke hvorfor det ikke går da men prøv og legg det i d:\programmfiler\programet\ eller noe. Jeg hvet hvordan det er og ikke få til noe.... jeg slo sunn pc-musa mi en gang og fikk husarest. Endret 19. mai 2004 av danfredr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kutt ut drit-kastingen dere ellers så ryker det flere advarsler her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå