Stian89 Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har bare hatt dritt og problemer med denne maskinen.. Så nå vil jeg heve kjøpet og satse på stasjonær, men nok om det! Det jeg lurer på er hvordan Dell tar det med heving av kjøp. Maskinen er, as we speak, bare ti dager gammel, og den har ikke blitt påført noen skader på noen måte av meg som bruker. Noen som vet hva Dell mener om dette? Lenke til kommentar
tomin Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) hevd din rett og oppfør deg høfflig , så fikser de det nok Endret 17. mai 2004 av tomin Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Håper virkelig det, jeg får satse på høflighet itillegg til at jeg har mine argumenter, bl.a at maskinen ikke alltid vil starte opp og at jeg har fått error-meldinger om at minne ikke kan leses osv. edit: Her er et utkast av det jeg håper på å få bygget etter å få hevet kjøpet. Så hvis jeg IKKE får hevet det, er det faen meg utrolig surt.. (Ikke at dette har noe særlig med topic å gjøre, men jeg måtte bare si det liksom.) edit2: Noen som har hatt erfaringer med heving av kjøp hos dell, evt andre erfaringer med dem. Er de greie på slikt? osv... Endret 17. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
Madcow01 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du har som privatkjøper full retur rett i 14 dager, så sant du har motatt returskjema med maskinene. Hvis ikke returskjema var med maskinen ( noe det aldri er fra Dell ) så har du 3 måneders full retur rett. Det er bare å ringe inn til den selgeren du hadde, og be om å få hevet kjøpet. De er ikke noe glade for å gjøre det, men de må hvis du ikke lar deg overtale til å beholde maskinen. De vil sikkert tilby deg diverse ting gratis hvis du beholder den. de er ofte villige til å gå ganske langt for å slippe en retur. Madcow Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Takk for alle svar folkens. Kjøpet ble hevet uten problemer, men som du nevnte Madcow01, ble jeg tilbudt en del stash, bl.a en cd spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå