Zjaxy Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Ser at Chieftec, raidmax, antec, alienware og Thermaltake har samme prossedyren med døra og rillene forann i noen moldeller Hvem var først ute med det designet EDIT: leif Endret 17. mai 2004 av Zjaxy Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Var vell Chieftech som var først ute, mange kabinetter nå som er bygget å det dissegnet, Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 [pirkemodus] på det designet ja... [/pirkemodus] Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 [pirkemodus] på det designet ja... [/pirkemodus] Det er vist født en ved navn Pirka her på forumet Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 De kjøper alle kasser fra en eller anna asiatisk produsent jeg ikke husker navnet på, if memory serves... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 [pirkemodus] på det designet ja... [/pirkemodus] Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Alienware brukte vell kabinettet først, så vidt jeg husker. Så kom de som Cheftech i Norge Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hmm... hvorfor ser jeg aldri alienware kabinetter i norske butikker? er det bare jeg som ikke ser godt nok etter? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fordi Alienware-kasser får du kun hvis du kjøper en Alienware-data. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er Chen Ming som står bak designet ja. Og den første produsenten som jeg så ta ibruk Chen Mings design var Antec. Dette var en god stund før jeg så de første Chieftec-kabinettene. Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Levicom bruker også dette designet.... Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Alt for å diskutere et sååååååå kjedelig design.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Skjønner ikkje kvifor så mange bruker det stygge designet der...mulig det var litt kult for 2-3 år sidan, men eg synest det er stygt Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Greit at selve konseptet begynner og bli ganske gammelt, og at chieftec er utrolig stykt i dag. Men Thermaltake har kommet seg litt etter hvert, de siste seriene demmes er har jo fått et litt annet preg. Men det irriterer meg at så mange kjøper de samme kabinettene. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg vet ikke hvem av de som var først, men jeg vet hvilket jeg fåretrekker.. det er helt klart cheiftec Hvorfor spør du kanskje.. det vet jeg ikke, men de er veldig solide. PS: cheiftec er jo laget for at du skal modde det Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Chieftech jo praktiske(men litt tunge) tower, og ikke så altfor gal pris. Og for å ikke nevne modde-egenskapene Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Chieftech jo praktiske(men litt tunge) tower, og ikke så altfor gal pris.Og for å ikke nevne modde-egenskapene Og alu versionene er vel ikke såå tunge, men fortsatt ikke akkurat letteste nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå