moray Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Er dette den hundrede posten om dette? I så fall. Sorry.. Har en 3510i som jeg har klart å søle melk i for noen mnd. siden.. Tenkte å prøve å fikse den.. Noen tips? Feller å gå i? Fått et par til å virke, og noen er på vei tror jeg.. Endret 17. mai 2004 av morcan Lenke til kommentar
moray Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Bump, bump.. Prøver igjen, jeg.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fikse den selv? Det har jeg ikke peil på. Men å reparere en 3510i hos et verksted vil være tullete..kjøp heller en ny en. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ja.. å sende den til verksted er tull. fikk ikke mint tilbake etter over 7mnd! ny en får du for noen hundrelapper! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Sølt væske på og nokon tastar fungerer ikkje, høres veldig ut som ein vannskade synes eg. Reparere? Nei det er nok bortkasta 350kr (som dei vil ta for sjekken av telefonen). mvh JanEirik Endret 28. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 ÅPne den opp vask den med rødsprit(fjerner fuktighet) la den tørke litt f.eks hårføner. så setter du den sammen! Voilah en reparert telefon, men med brutt garanti. Lenke til kommentar
moray Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Ja, det er vel verdt et forsøk å fikse den, mener jeg.. Ellers så blir den bare liggende uansett.. Takk for svar, da alle sammen.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Då gjer du som rwd-drifter forslår Å sende den inn til ein verkstad, vil koste deg 350,- og den kjem tilbake ureparert. Fuktskade er svært problematisk å rette på då det kan oppstå følgefeil av den skaden fuktigheiten har gjort. Og dette vil då reperatøren stå ansvarleg for. Derfor reparere ikkje mobilverkstedene fuktskadde telefoner. mvh JanEirik Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Da er mobiltelefonen reparert! Renset den med rødsprit som rwd-drifter & Jankee tipset om.. Det hadde tydelighvis ikke kommet søl ned i elektronikken, men bare rundt og innimellom knappene.. Virker som bare det.. Takker og bukker.. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det var bra at du fikk fikset den da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hvis du sender den på reperasjon må du betale 250 kr for at den ikke en lønnsom å reparere, men hvis de finner ut at du har fått helt melk på den, og ikke har forsikring må du betale hele beløpet (fort 400 kr..) så kjøp deg en ny en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå