Ziplink Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hei, jeg har prøvd hva som helst for og få til og echo hello.. når jeg skriver //dll argh.dll echo LOL så kommer det tilbake /LOL is not connected to the sevrer eller noe.. så kan noen si ossen jeg fixer dette!? tak #define echo(x) { lstrcpy(data,x); return 2; } extern "C" int WINAPI echo(HWND,HWND,char *data,char*,BOOL,BOOL) { char *p = data; while (*p == ' '); echo(p); } Lenke til kommentar
søppel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 "Når jeg skriver"? .. Hvor-skriver? Hvilken sammenheng har det du skriver (hvor) med koden? Hva driver du med? (Macroer er forresten litt ugh, sånn normalt i hvertfall.) Lenke til kommentar
saboi Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) du må exporte funksjonen. enten med __declspec(dllexport) foran mellom return_type og navn_på_funksjon, eller ved hjelp av en .def-fil. Se msdn for nærmere forklaring at koden din ser helt borka ut er en annen sak Endret 6. juli 2004 av saboi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå