prinsen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 jeg har brukt ejay til avspilling av mp3 i flere år,men siden dere på forumet skryter så innmari av winamp har jeg bestemt meg for å prøve den. men jeg klarer ikke å få avspilt låtene etterhverandre. litt irriterende å spille av en og en låt. i ejay lagret jeg låtene i en mappe (arkiv) i programmet på en partisjon ved å bruke utforsker. så, hvordan gjør jeg dette i winamp? tenkte å ha alle 10 giga i playlisten. takknemlig for hjelp mvh ove Lenke til kommentar
notorled Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 du trykker på add->dir(som står for directory altså mappe) da adder den HELE mappa di til playlist Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 beklager å mase om peanutts,men add hvor ? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) åpne playlist editor. Det er en knapp på hovedvinduet som gjør dette, eller så kan du bruke snartveien ALT+E, eller så høyreklikker du WinAmp-vinduet og trykker Playlist editor. Endret 17. mai 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 ja forsåvidt bra så langt,men er det bare filer en kan lagre i playlist ? eller er det mulig å åpne mapper også ? tror jeg går tilbake i ejay,der var utforsker og mye mer oversiktlig. har sett i tidligere tråder at de fleste bruker winamp og hvilke de forskjellige nbruker. ingen brukte winamp. det synes jeg er merkelig. mediaplayer er ok men litt teit. er det noen som går for ejay ? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 bare for å avslutte denne lavmålte tråden jeg startet. med ejay mente jeg mp3 station og ikke de en lager musikk i. jeg skal prøve ut winamp en stund og se. takk for hjelpen med playlist mvh ove Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 er det noen som går for ejay ? Det er bare min personlige mening: eJay-produkter burde vært fjernet fra jordens overflate. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Førr å lægge te mappa, så må du trøkke på add -> add fålder. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Du må vel holde musknappen inne for å kunne velge add folder. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 -Du kan også bare dra hele mappa inn i playlisten. Fra Utforsker/Explorer i Windows altså... -Se om du ved å høyreklikke på mappa i Utforsker/Explorer får opp et valg: "enqueue in winamp" e.l. Hvis ja, prøv det. -Har du prøvd iTunes? Virker som det er mange som liker iTunes og det er vel ganske så enkelt å bruke. -Bruker selv foobar2000, og er veldig fornøyd med det. Mulig du ikke er helt i målgruppen (ikke vondt ment), men det kan jo være verdt et forsøk dersom du er på jakt etter en ny spiller. -Mulig jeg tar feil, men det virker som du også sliter med at en sang du dobbeltklikker på, tømmer playlisten før den legges til selv. Hvis det er et problem gå til: Option->Preferences->Setup->File types i Winamp og huk av for "Enqueue as default action". Options finner du ved å klikke på "O"-knappen i Winamp eller høyreklikke et sted i Winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå