Gå til innhold

Netconnection konkurs?

Anbefalte innlegg

Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"?

NEI. PUNKTUM. :angry:

Les igjennom posten før du kommer slike bastante og skrikende utsagn basert på din egen tro.

Nei, dette stemmer:

§ 2. Unntak fra lovens virkeområde

Loven gjelder ikke for:

b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300

des,OUT!

:wallbash::realmad:

Må nesten le av meg selv :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Insomniac.

Herregud da mann du må jo vere SYK, noe så patetisk som dine to siste poster skal man lete lenge etter.

Greit nok at du hater både meg og Netconnection men dette tar kaka, her har jeg skadet et produkt og ber butikken om hjelp, på de aller fleste webshopene må du sende inn produktet og så tar de kontakt med produsent, dette slapp jeg og dermed så har du dine konspirasjonsteorier igang . Der du beskylder netconnection for løgn og fanteri , er du ikke frisk eller :wow:

Når det så gjelder min ramtest var dette et påfunn jeg selv fikk og sendte forespørsler til flere webshopper , de fleste svarte ikke og noen sa ja , de første brikkene fikk jeg da som vanlig bedriftspakke med betalingsfrist på 30 dager, dette var mulig siden jeg har firma, dermed kunne jeg teste dem og så sende de i retur innenfor fristen .

Hadde ikke jeg hatt firma så hadde ikke jeg fått disse brikkene, men du klarer nok en gang å vri dette til at jeg er kjøpt og betalt .

Så til min mail, ja jeg fikk svar innenfor 10 min på den, dette har jeg også fått hos både komplett og Microplex, faktisk var det et svar her fra Microplex en lørdag kveld mellom 23 og 24 er dem også tvilsomme nå siden de svarte meg: :wow:

Nei innse dette : Du har hengt etter meg en tid med trakasering og dritt, du tolererer ikke Netconnection, dermed prøver du å slå to fluer i et smekk med å rakke ned på oss begge, Heldigvis er jeg hellig overbevist over at de fleste her på forumet er oppegående og har såpass gangsyn at de ser hva du prøver på.

Så ber du meg om å hold munn pga min serstilling, hva med deg da som tidligere har advart mot nettop Netconnection, du skal fortsatt predike

:wow:

Nei find deg noen andre å hetse, meg klarer du uansett ikke å vippe av pinnen , det bør du vel begynne å forstå snart .

Nuvel, dere krangler så busta fyker, men det er litt merkelig at visse får svar tvert mens andre (merk: MEG!!!) faktisk må ty til en liten trussel før man får svar. Ønsker dem å teste meg, så vær så god, det skader ikke meg. :hrm:

Men, fremdeles håper jeg at jeg får stæsjet innen tidsfristen jeg har satt. Hvis ikke blir vel kanskje topicnavnet her gyldig.

Kanskje jeg finner på å gjøre alt for å tryne bedriften, hvem vet... vi får se. Alt kommer an på hvor sur jeg er neste fredag.

Endret av GloFF
Lenke til kommentar

Vel man blir litt oppgitt når enkelte drar fra post til post kun for å finne feiler med enkeltpersoner som de ikke liker ,kalles visst for personforfølgelse har jeg hørt :grin:

Men ja jeg er enig i at det er litt merkelig at enkelte har slike problemer og er det slik er det uten tvil for dårlig uansett hva webshoppen heter, nå har Netconnection sagt at det jobber med nytt system , la oss håpe det bedrer tilbakemeldingene til alle .

Komplett har jo lagt om sitt system og sliter en god del med det , de er jo en bedrift med skyhøye resurser i forhold , men det ordner seg sikkert der også .

Uansett er det irriterende for kunden det er det ikke tvil om .

Lenke til kommentar
yyyyyaaaayyyyyyyyyy! vannkjølinga mi ble sendt til pakking tirsdag og kommer over helga^^

hvis noen lurer på hvorfor de er treige akkurat nå er det grunna fravær\sykdom

jeg liker dem igjen jeg nå! :thumbup::laugh::thumbup::woot::thumbs:

Me2.

Varen min ble sendt igår etter 2-3 uker venting.

Får vannkjøling om 2-3 dager nå.

Glede seg!

Lenke til kommentar
Insomniac.

Herregud da mann du må jo vere SYK, noe så patetisk som dine to siste poster skal man lete lenge etter.

Greit nok at du hater både meg og Netconnection men dette tar kaka, her har jeg skadet et produkt og ber butikken om hjelp, på de aller fleste webshopene må du sende inn produktet og så tar de kontakt med produsent, dette slapp jeg og dermed så har du dine konspirasjonsteorier igang . Der du beskylder netconnection for løgn og fanteri , er du ikke frisk eller :wow:

Når det så gjelder min ramtest var dette et påfunn jeg selv fikk og sendte forespørsler til flere webshopper , de fleste svarte ikke og noen sa ja , de første brikkene fikk jeg da som vanlig bedriftspakke med betalingsfrist på 30 dager, dette var mulig siden jeg har firma, dermed kunne jeg teste dem og så sende de i retur innenfor fristen .

Hadde ikke jeg hatt firma så hadde ikke jeg fått disse brikkene, men du klarer nok en gang å vri dette til at jeg er kjøpt og betalt .

Så til min mail, ja jeg fikk svar innenfor 10 min på den, dette har jeg også fått hos både komplett og Microplex, faktisk var det et svar her fra Microplex en lørdag kveld mellom 23 og 24 er dem også tvilsomme nå siden de svarte meg: :wow:

Nei innse dette : Du har hengt etter meg en tid med trakasering og dritt, du tolererer ikke Netconnection, dermed prøver du å slå to fluer i et smekk med å rakke ned på oss begge, Heldigvis er jeg hellig overbevist over at de fleste her på forumet er oppegående og har såpass gangsyn at de ser hva du prøver på.

Så ber du meg om å hold munn pga min serstilling, hva med deg da som tidligere har advart mot nettop Netconnection, du skal fortsatt predike

:wow:

Nei find deg noen andre å hetse, meg klarer du uansett ikke å vippe av pinnen , det bør du vel begynne å forstå snart .

før jeg sier noe annet her, så vil jeg ha påpekt at snekker'n bryter retningslinjene når han spør om jeg er SYK i hodet, på samme måte som jeg fikk 10% warn for at jeg skrev "Ja du er DUM hvis du enda ikke har fått med deg at jeg ikke sjikanerte deg for skrivefeil" i denne posten. samtlige oppfordres til å lese posten og se om ikke kommentaren var på sin plass... dette skjedde selvsagt når snekker'n igjen skulle mistolke for å så spore av og vri hele diskusjonen mot en LITEN kommentar om hva hans skrivevansker (som jeg har forståelse for) KAN framstå som i et bestemt formelt tilfelle.

det er ikke annet enn deg som er patetisk her. at netconnection er i stand til å bedrive løgn fanteri har vi fått bevist så uttrykkelig at det helt grusomt før. det kan selv ikke du nekte på. de må jo ha tatt kontakt med produsenten. de skrev at en bruker klarte på utmerket måte å ødelegge en blokk helt selv og nå vil han ha ny gratis sendt over atlanteren fortere enn mr.maze kan si kake? maze etterkommer og nc skal ha massive creds... jaja, la oss nå si det, likevel...poenget mitt var allikevel at det var MAZE som burde fått mye av skryten i denne saken. men dette klarte jo du selvsagt å overse for å ta fullstendig seriøst og syte over konspirasjonsteorier mot stakkars lille ærlige netconnection som svarer deg på 10 sekund og ikke har en minste anelse om hvem du er.

du tåler visst ikke at andre utprøver dine argumenter eller stiller spørsmål om noe rundt din person uten at du begynner å hylgrine, peke ut og stemple vedkommende som en demonsk personforfølger som "hetser" deg og vrir hele saken om til et korstog mot deg. sannheten er snekker'n. at avvikeren er du. alt dette drittet du påstår å ha vært igjennom på ocshoot.no som du sverter, kom ikke helt uprovosert. det skyldes DEG, det kom ikke uten grunn. akkurat som om flere aktive bidragsytere her på forumet (kan nevne CFD) har fått deg langt opp i vrangstrupen grunnet din oppførsel og måten du diskuterer på. dette har ført til at de har forlatt forumet. bare synd enkelte av moderatorene har slettet all den KVLAMEN (der har du ordet ditt) du lagde inne på ocshoot.no, så brukerne her ikke kan få se hva jeg snakker om. når du selv er såpass dristig og alltid skal ha siste ordet, så får du faen meg legge av deg det at du skal være så forbasket hårsår igjen. makan til desperat grineunge skal man lete lenge etter. hver gang noen står på SIN mening slik du liker å stå på din i en post, avslutter du den når kommer du med dine bombastiske vendinger og et sverdstikk før du påkaller deg ære og nobelhet der du forlater posten med haken hevet. og at DU skal ha siste ordet, og selvsagt ha rett.

JEG OGSÅ har mottatt svar fra microplex sent en kveld på meget kort tid. jeg har også i tider der de har hatt mye pågang opplevd at det tar en stund før jeg får svar. poenget, er at jeg ikke er alene. flere har opplevd dette.

tingen her er at;

1. du har fått svar på rekordtid hver gang du har henvendt deg der.

2. andre brukere har helt klart ikke fått samme servicen.

3. du ser ingen sammenheng, men det gjør alle andre. dette har vi jo sett eksempler på før. men igjen. alle er bare stein galen bare de ydmykt antyder at kanskje du bør tenke gjennom en mulig særstilling (btw: at "gode" kunder skal få bedre service er rett og rimelig, og at du fremdeles ikke står i en særstilling, er ikke det en selvmotsigelse?)

ser forøvrig at du har fått sponset et prosjekt "snekkerboden". dette fører jo selvsagt til at:

3. de siiiiikkert ikke vet hvem du er

4. jeg selvsagt får et ja hvis jeg spør om det samme?

5. du fortsatt ikke innehar en særstilling framfor en helt ny kunde. spesielt dersom vi ser tilbake på pkt. 1-3

men du har klart det igjen. gratulerer, du har provosert opp og forsuret enda en forumbrukers kveld grunnet din nonchalante oppførsel enda en gang til, din stabeist.

avslutter med et sitat fra en annen post:

For et par dager siden sendte jeg mail til bla netconnection og Microplex med forespørsel om å sponse et prosjekt jeg holder på med, bare et par timer etterpå fikk jeg svar fra netconnectione om at det var greit fikk komplett vannkjøling hos dem med bla RBX blokk og BIE 2 radiator. Hos Microplex fikk jeg tvert NEI  :roll:

chiao

Lenke til kommentar
Insomniac:

La meg først nevne at jeg ble bannet av mlwirak siden pga endel punkter.  Punktene kan godt lese her.

Angående det med warning er jeg helt enig med deg. Jeg synes ærlig talt at snekker`n får litt særbehandling og dette er noe som ikke hører hjemme noen steder.

Snekker`n: Hvis de fleste ville vært oppegående ville de ha skjønt hva du driver med snekkern.. Du har laget så utrolig mye kvalme på diskuter.no og syter og klager på at folk linker til bilder DU har lagt ut på et forum. 

Og jeg har sett alt du har lagt ut på diskuter. Det er kjekt og ta Printscreen på noe som man tror blir fjernet =)

Og hvis noen skulle kommentere at jeg har flere kontoer er dette 100% feil. Det er ikke så mange som respekterer de reglene ,men skal jeg få lagt inn noe så har man jo alltids venner og kjente som mer enn gjerne legger ut ting for meg =)

Lenke til kommentar

Vel ved hodepine/influensa blir en jo syk i hode da .

Når du så klarer å "gjenngi" hva netconnection har skrevet i mailen så må jeg si det er fantastisk, er du synsk ??

Så har du også klart å kutte ned svartiden på den mailen fra 10 min til 10 sec, ja ja for deg som skal vere så korrekt betyr vel det lite. :grin:

Jeg nevnte både Netconnection og maze fabrikken da jeg sa jeg fikk ny topp, ergo har begge fått kreditt for dette.

Når det så gjelder den diskusjonen på Ocshoot så ligge den der fortsatt den er ikke slettet og ja jeg tok kraftig i da og det følte jeg meg fullt berettiget til, men om du skal vere så retskaffen så bør du ta med årsaken, nemmelig trakaseringen som foregikk i forkant ledet ann av kun folk fra samme forum, jeg har mange sider med screenshots liggende fra da jeg logget meg på i etterkant av dette, og hadde noen kalt deg for det samme så tror jeg du hadde hatt en annen oppfatning av den saken.

Når det så gjelder cdf, vet jeg han har en annen holdning på forumet, en han har i sine pm er til meg, men det vil jeg ikke ta opp her siden han ikke kan svare selv.

Hvor har du det fra at jeg mener noen er stein gale?? Jeg har gang på gang presisert at det jeg skriver er mine erfaringer, jeg har også sagt at er det noen som ikke får svar på sine hennvendelser så er det noe feil, uansett hva webbutikken heter , men i ditt desperate forsøk på mere drittkasting så er du ikke istand til å lese det.

Ja jeg har fått sponset noe til et prosjekt, men igjen velger du å plukke ut det som passer deg. For det første så hadde jeg postet ang Netconnection lenge før dette, for det andre unnlater du å ta med at jeg også ble sponset av Komplett og Netshop, for det tredje så har jeg postet her om dem også lenge før dette og for det fjerde unnlot du å ta med at jeg fikk nei hos Psdaata der du hele tiden har hevdet at jeg er kjøpt og betalt. Men dette var vel ikke lurt å ta med da det du holder på med kun er drittkasting.

Det merkelige er at 99,99% av det negative kommer fra folk som enten er utestengt herfra eller som hele tiden annbefaler Ocshoot og hvor bra det er,så da må jeg stille samme spørsmål her som det jeg får slengt i kjeften der :Hvorfor holder du deg ikke der da:

Nå har jeg sagt mitt,så om du ønsker siste ordet så ver så god.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Og hva står det i den PM`en som sier min holdning til forumet? Jeg har nå lest igjennom den PM`en og jeg kan ikke se noe i den PM`en du sendte til meg den: 25.04.2004 20:35     

Og ja.. jeg skjønner helt godt at folk har fått deg i vrangstrupen pga det du har sagt på diskuter.  Tror du en som bare kommer for og lage kvalme og slenge drit blir tatt godt imot? Vell.. jeg har ikke sett det på et forum.

EDIT. Ser mer "riktig" ut nå

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Det merkelige er at 99,99% av det negative kommer fra folk som enten er utestengt herfra eller som hele tiden annbefaler Ocshoot og hvor bra det er,så da må jeg stille samme spørsmål her som det jeg får slengt i kjeften der :Hvorfor holder du deg ikke der da:

Nå har jeg sagt mitt,så om du ønsker siste ordet så ver så god.

Tja..

1: Jeg registrerte meg lenge før deg på dette forumet og jeg vil si at jeg kjenner en god del fler personer her enn det du gjør. Derfor tar jeg meg et par turer innom og sjekker hvordan "ståa" er og slenger inn noen innlegg.

2: Jeg prøver og overbevise deg om at man ikke kommer langt her i verden ved og syte og klage overalt. Kanskje vi er litt hårsår? Mange ganger hjelper det faktisk veldig og bare svare med "ok".

3. Kanskje det fordi de fleste ikke vet hva du har gjort og hva slags styr du har stilt i stand det borte. Jeg regnet deg som en grei person helt til du begynte og gå til syte og klage noe grenseløst.

Lenke til kommentar
Og hva står det i den PM`en som sier min holdning til forumet? Jeg har nå lest igjennom den PM`en og jeg kan ikke se noe i den PM`en du sendte til meg den: 25.04.2004 20:35      

Og ja.. jeg skjønner helt godt at folk har fått deg i vrangstrupen pga det du har sagt på diskuter.  Tror du en som bare kommer for og lage kvalme og slenge drit blir tatt godt imot? Vell.. jeg har ikke sett det på et forum.

EDIT. Ser mer "riktig" ut nå

Vel CDF tenkte da mer på din tid som moderator her og din omtale av DP :hmm:

Synest forøvrig det er beklagelig at dere ikke respekterer forumets regler ,men logger dere inn under falske navn,enda dere sitter andre steder og forteller hvilket grusom forum dette er .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Jeg bestilte noe styling greier og noen vifter der for nesten 7 måneder siden.

Jeg ringte og ringte men tlf tokk de ikke.

Så sente jeg massevis av mail for og avbryte kjøpet og sant. Jeg fikk svar på den 8 mailen eller noe, de sa at alle maila hadde gått i junkmailen. :no:

Men forrige uke fikk jeg pakkeslippen i poste woho... men da er det bare det at jeg har bestilt det fra microplex og der fikk jeg det 5 dager senere :roll:

død over Netconnection

Lenke til kommentar

Du vet hvor jeg står i den saken. Jeg synes ikke det er bra når personer hetser andre personer, men du refererer til så utrolig mye som jeg eller noen andre ikke kan sjekke oppi og dermed vet ikke jeg hva som har skjedd. Men jeg vet at dp har hatt noen krasse ting som han har rettet mot deg og du vet at jeg ga han 20% warning med en gang. Var ikke dette godt nok for deg kanskje?

Lenke til kommentar
Synest forøvrig det er beklagelig at dere ikke respekterer forumets regler ,men logger dere inn under falske navn,enda dere sitter andre steder og forteller hvilket grusom forum dette er .

Vell.. jeg har tatt opp hva jeg mener i tilbakemeldinger. Jeg har tatt det opp gang på gang og det burde ikke være min skyld hvis du ikke har klart og funnet fram den rette posten? Nå skal jeg gi deg en oppgave: Finn noe jeg har skrevet på diskuter som er negativt om hwn forumet.. Fant du noe som var så ille som du hadde regnet med?

PS: Jeg har ikke falske brukernavn. Du kan godt få en moderator til og sjekke IP`ene til kontoene. Sjekk når de er opprettet osv. Dette er personer som mener at jeg har masse fornuftig og si og gjerne poster mine innlegg.

Lenke til kommentar

Du vet hvor jeg står i den saken. Jeg synes ikke det er bra når personer hetser andre personer, men du refererer til så utrolig mye som jeg eller noen andre ikke kan sjekke oppi og dermed vet ikke jeg hva som har skjedd. Men jeg vet at dp har hatt noen krasse ting som han har rettet mot deg og du vet at jeg ga han 20% warning med en gang. Var ikke dette godt nok for deg kanskje?

Som du vet så er jeg ikke for at noen skal få verken 10 eller 20% og som jeg tidligere har sagt så har jeg beklaget at DP røk ut av forumet,men det var ikke pga de 20% du gav han, det var fordi han logget seg på med falskt nic menst han var utestengt for 14 dager, i tillegg har han vert inne etter det og blitt utestengt .

Men jeg synest det er rart at dere som har det PERFEKTE forum (iallefall sier dere det) og som ikke savner dette i det hele tatt , bryter dere så små at dere kommer og logger dere på under falskt flagg. :no::no:

Jeg var selv utestengt fra Ocshoot i ca en uke , kunne ikke falle meg inn å reg meg på nytt, selv om jeg aldri har hatt noe mot forumet, mine tvister der har vert mot medlemmer der,dette har fortrinnsvis vert folk som har blitt utestengt herfra.

Og så snakker dere om at jeg er på oshoot og lager kvalm, vel jeg er der i det minste LOVLIG.

Som du vet like godt som meg så bruker dere IRC en til slik drittkasting både om dette forumet og feks meg, jeg var innom der for ca 14 dager siden og uten å ha sagt et ord vad det flere sider med trakkasering av meg, det sier jo litt.

PS: tror ikke det er tillatt å bruke andre sin konto for å komme med sine meninger, er en utestengt så er en det.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Jeg var selv utestengt fra Ocshoot i ca en uke , kunne ikke falle meg inn å reg meg på nytt, selv om jeg aldri har hatt noe mot forumet, mine tvister der har vert mot medlemmer der,dette har fortrinnsvis vert folk som har blitt utestengt herfra.

Og så snakker dere om at jeg er på oshoot og lager kvalm, vel jeg er der i det minste LOVLIG.

Du bare sendte en PM hvor det stod: Gratulerer med 20% også en smiley etterpå.

Hvorfor sendte du en slik PM?

Vell.. jeg har ikke gjort noe av det du sier med falskt flagg osv. Så hvorfor tar du det opp med meg? DET ANGÅR IKKE MEG så ikke ta det opp med meg heller!

Vell.. hva har jeg gjort som er galt i denne saken da? FORKLAR MEG DET!

Lenke til kommentar

Du bare sendte en PM hvor det stod: Gratulerer med 20% også en smiley etterpå.

Hvorfor sendte du en slik PM?

Vell.. jeg har ikke gjort noe av det du sier med falskt flagg osv. Så hvorfor tar du det opp med meg? DET ANGÅR IKKE MEG så ikke ta det opp med meg heller!

Vell.. hva har jeg gjort som er galt i denne saken da? FORKLAR MEG DET!

Nå kom det visst flere sine uttalelser her, så jeg regner med at denne er fra DP siden det var han som fikk den PM en fra meg. ja jeg gratulerte han med 20% etter all drittkastingen og kallingen han gjennomførte. hadde Dp hold kjeft og gitt f i og forfølge meg så hadde det ikke vert noe problem, det er personer jeg og ikke liker men gidder ikke forfølge dem av den grun, ser også at når jeg poster på div sider her , er det bare et øyeblikk så kommer bestemte nic opp ,det er neppe tilfeldig , men pytt pytt.

Lenke til kommentar

Og her er vi i gang igjenn :devil:

Jeg skall ikke legge meg opp i denne person konflikten som pågår, jeg vil bare si følgende: Rolig nå, det er da ingen vits i å være sure over hva som har skjedd :roll: , hva med å ikke svare på dritt kasting. Da må det jo dø ut etterhvert...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...