Gå til innhold

Netconnection konkurs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og delvis off-topic: har de lov til å si at "Angrerett gjelder kun når den samlede kjøpssummen inkludert frakt og andre kostnader overstiger 300,-"?

NEI. PUNKTUM. :angry:

Les igjennom posten før du kommer slike bastante og skrikende utsagn basert på din egen tro.

Nei, dette stemmer:

§ 2. Unntak fra lovens virkeområde

Loven gjelder ikke for:

b) salg utenfor fast utsalgssted når den samlede kontraktssummen inkludert frakt- og tilleggskostnader som forbrukeren skal betale er under kr 300

des,OUT!

Lenke til kommentar

Joda jeg har merket meg at flere klager, men da har vel du GloFF merket deg hva jeg sier, nemmelig at jeg uttaler meg utifra mine erfaringer .

Når det gjelder svar på mail har jeg faktisk fått svar fra dem på lørdagskveld mellom kl 23-24 (det har jeg fått fra Micropkex også) så det er ikke så rart .

Når det gjelder ordrebekreftelse så har de ikke det i sitt system,det er en svakhet og en av grunnene til at de holder på å innstalere nytt system .

Når det gjelder den 300 kr grensen så har de lov til det, det har jeg selv fått beskjed om fra andre webshopper . så det er ikke noe spesielt for dem .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Men altså, veldig påfallende at dem skulle velge å ENDELIG svare meg etter at jeg påpekte den lille posten min på forumet dems da.

Veldig merkelig også at dem ikke opplyste meg om flyttingen og den greia i den mailen jeg fikk i går da...

Endret av GloFF
Lenke til kommentar

Joda skjønner, men den flyttinga/omleggingen fikk jeg opplyst om for ca en uke siden i en henvendelse til dem, mener jeg skrev det her på forumet også.

Som sagt jeg forsvarer ikke dette ,men har en viss forståelse for problemene spesielt siden dette er et lite firma som ikke har de samme resurser å sette inn som de store,vi får håpe det blir bedre når alt er på plass.

Lenke til kommentar
Som sagt vi har diskutert før og alle som vil vite din holdning til både meg og netconnection kan bare gå og trykke på ditt nick og lese tidligere poster .

Derfor ser jeg det ikke formålstjenelig for forumet å starte på nytt, du har dine meninger om dette så du får nå bare kose deg med dem da ;)

Jeg velger iallefall å avslutte her uansett hva du kaller meg eller kommer til å kalle meg.

Kos deg :grin:

ja alle disse diskusjonene avsluttes jo med at det ikke er "formålstjenelig" for deg å fortsette. mao du har dr*** på draget og må vri om på egne ord til du ikke klarer mer... :roll:

du har med skrikende overlegg fortsatt ikke kommentert netconnection-mail saken. noe jeg forsåvidt skjønner, da alle ser hvor dette bærer hen...

husker for eksempel en sak vi hadde om ramtestene dine for en stund tilbake. holdt på å gå opp i limingen så mye svada du pøste mot meg, og skrev et langt svarbrev. men så krasjet hden før jeg fikk fullført og postet. at jeg synes at du er en nonchalant bedreviter til tider skal ikke stikkes under en stol. dette har kanskje også med dine bragder på ocshoot.no forumet å gjøre, men nok om den saken. det blir for dumt hvis du skal unnlate å kommentere argumenter som blir brukt mot deg i annen runde av en diskusjon fordi vi har vært uenige før.

ikke vær redd, jeg koser meg mens du skyter deg selv i foten :thumbup:

bare håper flere andre her er istand til å se.

Lenke til kommentar
Som sagt vi har diskutert før og alle som vil vite din holdning til både meg og netconnection kan bare gå og trykke på ditt nick og lese tidligere poster .

Derfor ser jeg det ikke formålstjenelig for forumet å starte på nytt, du har dine meninger om dette så du får nå bare kose deg med dem da ;)

Jeg velger iallefall å avslutte her uansett hva du kaller meg eller kommer til å kalle meg.

Kos deg :grin:

ja alle disse diskusjonene avsluttes jo med at det ikke er "formålstjenelig" for deg å fortsette. mao du har dr*** på draget og må vri om på egne ord til du ikke klarer mer... :roll:

du har med skrikende overlegg fortsatt ikke kommentert netconnection-mail saken. noe jeg forsåvidt skjønner, da alle ser hvor dette bærer hen...

husker for eksempel en sak vi hadde om ramtestene dine for en stund tilbake. holdt på å gå opp i limingen så mye svada du pøste mot meg, og skrev et langt svarbrev. men så krasjet hden før jeg fikk fullført og postet. at jeg synes at du er en nonchalant bedreviter til tider skal ikke stikkes under en stol. dette har kanskje også med dine bragder på ocshoot.no forumet å gjøre, men nok om den saken. det blir for dumt hvis du skal unnlate å kommentere argumenter som blir brukt mot deg i annen runde av en diskusjon fordi vi har vært uenige før.

ikke vær redd, jeg koser meg mens du skyter deg selv i foten :thumbup:

bare håper flere andre her er istand til å se.

Hadde faktisk ventet på den siden du er en av de fra det forumet som var med å starte trakaseringen, og hadde du sett alle pm ene jeg har motatt med støtte så hadde du nok blitt overrasket, men jeg kan ikke vise dem da de som skriver ikke vil det i frykt for samme behandling, forøvrig står jeg for hvert ord jeg skrev der da det er den fulle og hele sanhet.

Når det så gjelder min ramtest , har jeg heller ingenting å vere redd for, den var ment for vanelige folk og har julpet utrolig mange, at en eller to av ditt slag også der skulle lage kvalme fordi du/dere ikke er istand til å se at andre klarer noe dere ikke selv gjør ja det tar jeg med et smil .

Og til slutt det er ikke vits i å diskutere med deg , dette fordi du kun er ute etter å lage kvalm og bråk, at du ikke liker meg driter jeg en lang marsj i .

Jeg registrerer bare at for hver av ditt slag er det 100 av det motsatte, dermed burde du vel temnke deg litt om for å finne ut om det muligens er deg det er feil med, men gidder som sagt ikke ofre mere tid på deg , så kan du jo leve i din egen verden å tro hva du vil.

Les forøvrig min signatur :D

Lenke til kommentar
Var da svært til krangling da....

Netconnection kan hende er bra under "normale" omstendigheter, men akkurat nuh.. ehe, nope...ikke særlig bra.

Som sagt tidligere jeg og du har her forskjellige erfaringer , vi poster begge våre erfaringer, det skulle iallefal ikke vere noe å krangle om :D

Jeg registrere også at en del andre klager, så at her er rom for forbedringer er det ikke tvil om, men slike klager ser vi også daglig ang større firma enn dette, utifra det mener jeg det bør vere rom for litt større "toleranse" for et lite firma med små resurser, men det er som sagt min mening :)

Lenke til kommentar

jeg syens den ramtesten var et fint tiltak. det eneste jeg kommenterte var angående din sponsing, og at du gjerne står i en særposisjon. jeg var overhodet ikke ute etter noen krangel.

men ser tydelig og klart at du faktisk innerst inne har innsett din særposisjon hos NC, og at du dermed ikke er i stand til å uttale deg på generell basis om kundeservicen. selv om du forfekter det motsatte, så står det tydelig og klar mellom linjene (eller mangelen på dem)

Lenke til kommentar

Snekker'n

Joda, men hittil så har jeg ikke opplevd noe sånt med noen av de andre webshop'ene jeg handler hos, men tro du meg...gjør dem en tabbe med meg.. så mister dem fort meg som kunde.

Altså, den dagen jeg må ta med noe tilbake til f.eks Komplett og utøve min reklamasjonsrett, og det tar mer enn 2-3 uker fra produktet er levert inn til jeg får det tilbake, enten nytt eller reparert, så skal du få se like mye pepper mot dem som jeg har peppret Netconnection nå.

Nå gjaldt dette noe litt annet da... men bestiller jeg noe også fra f.eks fra Komplett, og det tar mer enn 1 uke fra bestillingen er sendt til jeg får varene, så blir jeg like pissed.

Jeg driver ikke med beskyttende opplegg overfor andre sjapper, jeg vil at alle skal oppføre seg nogenlunde likt, og levere kjapt og greit uten masse klabb.

Endret av GloFF
Lenke til kommentar
Snekker'n

Joda, men hittil så har jeg ikke opplevd noe sånt med noen av de andre webshop'ene jeg handler hos, men tro du meg...gjør dem en tabbe med meg.. så mister dem fort meg som kunde.

Altså, den dagen jeg må ta med noe tilbake til f.eks Komplett og utøve min reklamasjonsrett, og det tar mer enn 2-3 uker fra produktet er levert inn til jeg får det tilbake, enten nytt eller reparert, så skal du få se like mye pepper mot dem som jeg har peppret Netconnection nå.

Nå gjaldt dette noe litt annet da... men bestiller jeg noe også fra f.eks fra Komplett, og det tar mer enn 1 uke fra bestillingen er sendt til jeg får varene, så blir jeg like pissed.

Jeg driver ikke med beskyttende opplegg overfor andre sjapper, jeg vil at alle skal oppføre seg nogenlunde likt, og levere kjapt og greit uten masse klabb.

Jepp da er vi egentlig av samme oppfatning , selv om andre her beskylder meg for å stå i en serstilling, kan ikke skjønne at jeg skal det da Netconnection er en av dem jeg har handlet minst hos i kr og ører, men som sagt det jeg har bestilt der har jeg fått med en gang, det samme gjelder reklamasjon, som feks den maze 4 blokken jeg mista i gulvet og knakk festet på, jeg tok kontakt med dem og dagen etter fikk jeg mail der de hadde ordnet ny topp fra fabrikken i usa, denne kom en uke senere uten at det kostet meg noe, jeg kan jo ikke klage da.

Derfor kommer jeg til å bruke Netconnection til det jeg trenger og også annbefale dem til andre, skulle de derimot svikte vil jeg gi beskjed om det.

Som nevn tidligere så¨hadde jeg problemer med Komplett for ca 1,5 år siden, dette ble ordnet og har aldri hatt grunn til å klage på dem etterpå.

Så det jeg mener selv om jeg hadde problemer da kan jeg ikke dømme dem for evig tid, de har rettet opp dette og gir meg en topp service.

Så ting kan ordnes. :thumbup:

Når det så gjelder sponsing så hadde jeg samme synet på disse før jeg ble sponset og når ramtesten ble startet ble jeg ikke sponset,jeg fikk låne brikker til test fra Psdata, komplett og Quad, senere fra Netshop og mpx .

En tid etterpå fik jeg et sett hos Psdata og et sett hos komplett i tillegg har jeg fått kjøpt noen av de testbrikkene til redusert pris, dette ser jeg ikke på som bestikkelser, men som en kompensasjon for den jobben jeg gjorde.

Det er nemmelig ikke noen tvil om at den testen bla satte fart i salget av Geilbrikker som på det tidspunktet var nye i Norge, Psdata var de først som tok disse inn til landet .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

snekker'n. ta et hint. du får svar på 10min på hver mail du sender. INGEN andre her i tråden får noe lignende. kanskje_mulig_de_vet_hvem_du_er_uansett, og kjenner til din (unnskyld) stormannsgale kjøpemønster og at du skriver mye her inne ?

skal jeg kanskje sende en forespørsel om å få låne rambrikker til test og kanskje? "tilfeldighetenes" sammentreff har ikke gått opp for deg der heller? bare alle oss andre...

kan du med hånden på hjertet påstå at du tror alle kunder får slik behandling? i denne tråden sier jo de tilogmed selv til en av kundene at de har store tidsproblemer. likevel får du enda en gang svar på 10min en sen fredags. tilfeldigheter igjen?

sier ikke at det er noe galt i at du blir godt tatt hånd om av de du kjøper mye hos (noe som da ifølge deg selv ikke innbefatter netconnection, som bruker deg som smøring i hjulene her på forumet). men da kan du ikke fortelle andre som ikke er like store kunder at din erfaring skal telle sterkt i butikkens favør når de får en klage. da bør du heller holde munn, vel vitende om at din erfaring ikke kan sammenlignes på samme grunnlag pga din særstilling.

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

og når det gjelder den fantastiske maze4 blokken din. har de sikkert bare sendt en liten mail med adressen og eventuelt jugd litt til maze fabrikken i usa, hvis de (maze) ikke er som jeg tror da, veldig gode på service så de ikke trenger å juge, bare legge på litt; job done! dermed forsvarer du dem i tykt og tynt. ikke verst... men hvem bør egentlig premieres her...?

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar

Insomniac.

Herregud da mann du må jo vere SYK, noe så patetisk som dine to siste poster skal man lete lenge etter.

Greit nok at du hater både meg og Netconnection men dette tar kaka, her har jeg skadet et produkt og ber butikken om hjelp, på de aller fleste webshopene må du sende inn produktet og så tar de kontakt med produsent, dette slapp jeg og dermed så har du dine konspirasjonsteorier igang . Der du beskylder netconnection for løgn og fanteri , er du ikke frisk eller :wow:

Når det så gjelder min ramtest var dette et påfunn jeg selv fikk og sendte forespørsler til flere webshopper , de fleste svarte ikke og noen sa ja , de første brikkene fikk jeg da som vanlig bedriftspakke med betalingsfrist på 30 dager, dette var mulig siden jeg har firma, dermed kunne jeg teste dem og så sende de i retur innenfor fristen .

Hadde ikke jeg hatt firma så hadde ikke jeg fått disse brikkene, men du klarer nok en gang å vri dette til at jeg er kjøpt og betalt .

Så til min mail, ja jeg fikk svar innenfor 10 min på den, dette har jeg også fått hos både komplett og Microplex, faktisk var det et svar her fra Microplex en lørdag kveld mellom 23 og 24 er dem også tvilsomme nå siden de svarte meg: :wow:

Nei innse dette : Du har hengt etter meg en tid med trakasering og dritt, du tolererer ikke Netconnection, dermed prøver du å slå to fluer i et smekk med å rakke ned på oss begge, Heldigvis er jeg hellig overbevist over at de fleste her på forumet er oppegående og har såpass gangsyn at de ser hva du prøver på.

Så ber du meg om å hold munn pga min serstilling, hva med deg da som tidligere har advart mot nettop Netconnection, du skal fortsatt predike

:wow:

Nei find deg noen andre å hetse, meg klarer du uansett ikke å vippe av pinnen , det bør du vel begynne å forstå snart .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...